12

مهر

1403


ورزشی

16 دی 1400 19:22 0 کامنت
دوره مربیگری مینی گلف، وود بال و کروکت به میزبانی کیش برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، دوره مربیگری مینی گلف، وود بال و کروکت به میزبانی کیش برگزار با حضور بیش از ۵۰‌  نفر برگزار شد. بیژن شبانکاره رئیس هیات گلف هرمزگان در حاشیه این دوره گفت: هرمزگان یکی از قطب های استعداد ورزشی کشور است و نیازمند توجه و توسعه سخت افزاری و نرم افزاری در این بخش می باشد.
وی افزود: هیات گلف هرمزگان با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تشویق جوانان به شرکت در فعالیت های اجتماعی و ورزشی تصریح کرد: توجه به ظرفیت های ورزشی در بین جوانان یکی از اصول و اهداف ما می باشد، اما رسیدن به این اهداف نیازمند توسعه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری می باشد.
عضو هیئت رئیسه مینی گلف کشور اظهار داشت: ما برای جذب نسل جوان باید نیروی توانمند و آموزش دیده در اختیار داشته باشیم لذا در این راستا اقدام به تربیت مربی در رشته های مختلف زیر مجموعه هیات گلف نمودیم. شبانکاره گفت: در دو بخش مردان و بانوان اقدام به تربیت مربی کرده ایم ودر آخرین اقدام ۸ نفر نیز به دوره مربی گری مینی گلف، وود بال و کروکت به کیش اعزام نمودیم.
حسین میرزایی، بیژن شبانکاره و خانم ها نجمه پویافر، آرزو مرادی، خاطره ملایی پلی، زری شجاعی، زهرا جمالی در رشته مینی گلف و زهرا جمالی نیز در رشته وودبال به این دوره اعزام شدند.
 
دیدگاه ها (0)
img