مدیرکل زندان‌های هرمزگان:

بیش از ۲۰ رشته به مددجویان در زندان‌های استان آموزش داده می‌شود



مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون برای ۷۳ درصد از مددجویانی دارای مهارت و شرایط در زندان های استان اشتغالزایی شده است.

به گزارش صبح ساحل، «مصطفی کیشانی»، مدیرکل زندان های هرمزگان روز دوشنبه در نشست شورای اشتغال زندان های استان گفت: این مددجویان در بخش‌های کشاورزی، صنعت، خدمات و محیط‌های داخل و خارج از زندان مشغول به کار شدند. وی بر توسعه اشتغال و توانمندسازی مددجویان در زندان های هرمزگان تاکید و تصریح کرد: اگر به دنبال کاهش ناهنجاری های اجتماعی هستیم و می خواهیم یک مددجو مجدد به چرخه جرم و زندان بازنگردد، باید بحث اشتغال آنان را جدی گرفت تا در تامین معیشت خود و خانواده هایشان به مشکل نخورند.


مدیرکل زندان های هرمزگان اظهارداشت: باید ابتدا حرفه ای مناسب متناسب با مهارت و بازارکار به مددجویان آموزش داد تا در یافتن شغل مناسب به کمک آن‌ها بیاید. کیشانی ادامه داد: به همین منظور بیش از ۲۰ رشته فنی و حرفه ای، کشاورزی و صنایع دستی به مددجویان در زندان های استان آموزش داده می شود.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۴۹ دوره مهارت‌های شغلی در زندان های هرمزگان آموزش داده شده است و بیش از یک هزار نفر با موفقیت این دوره ها را گذارنده و گواهینامه مهارت‌های شغلی را دریافت کرده اند. مدیرکل زندان های هرمزگان ادامه داد: زندانیانی که با مهارت‌های شغلی از زندان آزاد شوند، می‌توانند از تسهیلات بدون بهره ۳۰۰ میلیون ریالی برای خوداشتغالی استفاده کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها