مسابقه های عملياتی، ورزشی آتش‌نشانان فرودگاه‌های کشور 

«بندرعباس ب» در مکان سوم ایستاد 



شیراز قهرمان دوازدهمین دوره مسابقه‌های عملیاتی ، ورزشی فرودگاه‌های کشور شناخته شد. 
به گزارش صبح ساحل، دوازدهمین دوره مسابقه‌های عملياتی، ورزشی آتش‌نشانان فرودگاه‌های کشور به ميزباني فرودگاه بین المللی بندرعباس با قهرمانی تیم شیراز به پایان رسید.
سعید شهبازاصل  مسئول برگزاری این مسابقات گفت:  این دوره از مسابقه ها در دو بخش تیمی و انفرادی ، والیبال ساحلی طی روزهای ۴ و ۵ بهمن ماه با حضور ۶۳ آتش نشان در قالب ۲۱ تیم به میزبانی فرودگاه بین المللی بندرعباس برگزار شد که در پایان  در قسمت تیمی،  تیم شیراز متشکل از مهدی جعفری ، حسن اعتمادی و علیرضا حسین زاده  موفق به کسب عنوان نخست این رقابت ها شدند. پس از شیراز آتش نشانان فرودگاه‎ های زنجان با ترکیب بهزاد سعیدی، مسعود خان احمد لو و بندرعباس (ب) با ترکیب امیر توسلی ، جعفر بیگدلی و ابراهیم احدی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
در قسمت انفرادی نیز مهدی سلیمیان از فرودگاه اصفهان ، محسن میرزایی از فرودگاه اراک و مسعودخان احمدلو از فرودگاه زنجان به مقام اول تا سوم دست یافتند. همچنین در سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی تیم رامسر با ترکیب عبدا... نعمت فروش ، محمد رضا صدرایی و شعیب فیلی به مقام قهرمانی رسید.
مراسم پایانی این دوره از مسابقات  با حضور حمید حاجی بیگی مدیر کل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما ، ابوذر ضیایی مدیر کل فرودگاه های استان هرمزگان ، عبدالروف بستگانی رییس هیات والیبال استان هرمزگان و ورزشکاران شرکت کننده دراین دوره از مسابقه ها برگزار شد. حمیدحاجی بیگی مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران،  ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری، کیفیت بالای مسابقات و میزبانی فرودگاه بین المللی بندرعباس، از زحمات مدیرکل، معاونین و پرسنل ایمنی و آتش نشانی فرودگاه بندرعباس قدردانی کرد.
درمراسم پایانی یکی از کارهای ارزشمند که اتفاق افتاد  اهدای مدال قهرمانی توسط مهدی سلیمیان از اصفهان  و فرزند شهید  به یکی از شرکت کنندگان پیشکسوت از زاهدان بود که برای نسل امروز ما مثال زدنی است که باید به اینگونه کارهای ارزشی پرداخته شود.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها