12

مهر

1403


ورزشی

13 بهمن 1400 20:49 0 کامنت
در هفته پایانی مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور و از گروه پنجم، دو نماینده هرمزگان فردا پنجشنبه چهاردهم بهمن به میدان خواهند رفت.
به گزارش صبح ساحل، در هفته سیزدهم و پایانی مرحله نخست لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور خلیج فارس میناب و فولاد هرمزگان در میناب و یزد به مصاف حریفان خود می روند.
تیم خلیج فارس میناب در ورزشگاه شهید امینی میناب میزبان تیم شایان دیزل فارس می باشد. شایان دیزل کوار فارس برای ماندن در مرحله
نخست لیگ دسته سوم نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد اما خلیج فارس میناب از هفته ها پیش سقوطش به مسابقات استانی قعطی شده است. در دیگر بازی حساس امروز فولاد هرمزگان در یزد بازی سرنوشت سازی با یزد لوله دارد. 
فولاد برای این که بتواند به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کند به یک امتیاز نیاز دارد تا به همراه یزد لوله راهی مرحله بعدی شود. در صورت شکست تیم فولاد در این بازی این تیم هرنگ جوان بستک خواهد بود که پا به مرحله بعدی خواهد گذاشت. تیم هرنگ جوان بستک در هفته آخر استراحت دارد. در جدول رده بندی گروه پنجم تیم یزد لوله با ۲۵ امتیاز صدرنشین است. تیم هرنگ جوان با ۲۳ امتیاز دوم است. تیم فولاد هرمزگان با ۲۲ امتیاز در مکان سوم ایستاده است. پرسپولیس شیراز و تاراز چادگان ۱۶ امتیازی هستند و به دلیل تفاضل گل چهارم و پنجم و تیم شایان دیزل کوار ۱۴ امتیاز در مکان ششم ایستاده است.
دیدگاه ها (0)
img