سفر یک روزه نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به شهرستان بستک



حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با همراهی جمعی از مدیران کل استانی با استقبال دکتر بستان سرپرست فرمانداری شهرستان بستک و حجت الاسلام والمسلمین قایدی امام جمعه شهرستان و جمعی و دیگر از مسئولین به مناسبت عید  مبعث به شهرستان بستک سفر کردند.
 
به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با همراهی فرماندار،امام جمعه و جمعی از مسئولین در ابتدا با حضور در روستای دهنگ از مجتمع گلخانه ای،مجتمع دامپروری و کارخانه شیر زکا بازدید و سپس  با حضور در روستای چاه بنارد با سادات و بزرگان این روستا دیدار نمودند.
ایشان در ادامه در بدو ورود به شهر بستک پس از غباروبی گلزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در مجتمع علوم دینی این شهر حضور و با جمعی از طلاب و اساتید این مجتمع دیدار و گفتگو کردند.
 
حضور در مسجد امام جعفر صادق(ع) روستای فاریاب سنگویه و دیدار مردمی ،بازدید از مجتمع آب درمانی این روستا  و شرکت در جشن بزرگ عید مبعث با حضور اقشار مختلف مردم در شهر بستک از دیگر برنامه های سفر یک روزه حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس به شهرستان بستک بود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها