فرمانده انتظامی استان:

۳۷۱ معتاد متجاهر و بلامکان در هرمزگان شناسایی و جمع‌آوری شدند



فرمانده انتظامی هرمزگان ازشناسایی و جمع آوری ۳۷۱ معتاد متجاهر و بلامکان به منظور کاهش جرایم به خصوص سرقت و ارتقاء امنیت اجتماعی در استان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ، طرح جمع آوری معتادان متجاهر بلامکان و پرخطر را به مدت یک هفته در سطح استان اجرا کردند.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح با حضور در مناطق جرم خیز و محل فعالیت معتادان متجاهر موفق شدند ۳۷۱ نفر معتاد بلامکان که در تفرجگاه ها و معابر عمومی بدون هدف تردد داشتند را جمع آوری و با هماهنگی‌ های لازم به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل دهند.

این مقام انتظامی استان اضافه کرد: از مجموع معتادان دستگیر شده ۴۶ نفر آنان متجاهر بودند که به مراکز و کمپ های ماده ۱۶ انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه امنیت و آرامش عمومی و مردمی خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: طرح های پاکسازی نقاط و محلات الوده از جیث وجود کالای قاچاق، سوخت و مواد مخدر و طرح جمع‌آوری معتادان با هدف ارتقاء امنیت عمومی و جلب بیش از پیش رضایتمندی عمومی به صورت مستمر و روزانه در سطح استان با اقتدار اجرا می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها