12

مهر

1403


فرهنگی و هنری

18 اسفند 1400 17:18 0 کامنت

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: همزمان با سراسر کشور پویش «به عشق مهدی هواتو دارم» با محوریت گره‌گشایی از کار دیگران از امروز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز و تا عید بزرگ نیمه شعبان ادامه دارد.

به گزارش صبح ساحل،«حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد»،مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها، گفت: هدف از راه‌اندازی این پویش، تعیین و تثبیت روز نیمه شعبان به عنوان نماد دستگیری و گره‌گشایی در جامعه است، لذا امیدواریم این پویش بتواند زمینه‌ساز مشارکت بیشتر مردم عزیزمان در کمک به همنوعان و تقویت حسّ نوع‌دوستی را فراهم کند. وی بیان داشت: این پویش در کنار تشویق آحاد مردم که جوانان و نوجوانان به آذین‌بندی و برگزاری هرچه با شکوه‌تر این جشن دینی، برای جریان سازی اجتماعی و رسانه‌ای در راستای تقویت حس امید و همدلی در میان اقشار مختلف جامعه و گره‌گشایی و کمک به افراد نیازمند نیز برنامه‌ریزی شده است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: میلاد صاحب الزمان (عج) از مناسبت‌هایی بوده که امکان تبلور و تاکید بر شخصیت حاضر و ناظر آن حضرت را فراهم کرده است، بنابراین نام‌گذاری نیمه شعبان به نام روز مستضعفان، فرصت مغتنمی برای دستگیری از محرومان و کمک به مستضعفان است و باید از این فرصت بهترین بهره را برد. وی همچنین از برگزاری مسابقه منتظران ظهور با موضوع دلنوشته «برسد به دست یار» همراه با خوانش اثر در قالب ویدیو و یا صوت یک دقیقه ای، تولید عکس نوشته با محوریت «حرکت به سمت ظهور» و بهره گیری از تصاویر آذین بندی خانه، مسجد یا محله شهر خود به مناسبت اعیاد شعبانیه، ستایشگران کوچک«ویژه نوجوانان پسر ۱۷ تا ۱۸ سال» مولودی و یا شعرخوانی، ارسال فیلم یک تا سه دقیقه ای در ستایش ولی عصر مهدی موعود(عج) و لباهنگ «لب خوانی آهنگ، سرود و مولودی مرتبط با اعیاد شعبانیه» در استان هرمزگان خبر داد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه برای شرکت در این مسابقه، محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و به بیشترین و بهترین ارسال کننده آثار هدیه ای ارزشمند تقدیم می گردد، گفت: شیوه ارسال آثار از طریق واتساپ به شماره ۰۹۹۱۲۵۵۹۶۱۵ خواهد بود و مهلت ارسال آثار ۱۷ شعبان ماه ۱۴۰۰ می باشد. حجت‌الاسلام‌ انصاری راد در پایان ادامه داد: طبق رایزنی‌های انجام شده با اتاق اصناف مرکز هرمزگان ، بازاریان نیز به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) با تخفیف ویژه به مشتریان در پویش «به عشق مهدی هواتو دارم» می پیوندند.

دیدگاه ها (0)
img