13

مهر

1403


شهرستان‌ها

حوادث

22 اسفند 1400 20:53 0 کامنت
با هوشیاری ماموران انتظامی خمیر تلاش قاچاقچیان در انتقال 65 راس دام قاچاق ناکام ماندند. 
 
به گزارش صبح ساحل، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خمیر در تشریح این خبر گفت : مامورن پلیس امنیت عمومی شهرستان خمیر در ادامه طرح مقابله با قاچاق دام و پاک سازی محلات آلوده به قاچاق احشام با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی ، یک بارانداز و محل دپو احشام قاچاق را در یکی از روستاهای تابعه شهرستان شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود : ماموران با تشکیل اکیپی مشترک و با همکاری یگان امداد ف پلیس اگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک چهار دیواری 65 راس دام زنده قاچاق که قاچاقچیان قصد انتقال آنها به کشور های حوزه خلیج فارس را داشتند، کشف کردند.
سرهنگ " هادی امینی" اظهارکرد: در این رابطه یکی از عاملان این محموله قاچاق شناسایی شد که تلاش ماموران برای دستگیری وی ادامه دارد .
فرمانده انتظامی شهرستان خمیر ارزش دام های قاچاق کشف شده در این عملیات را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی، 2 ميليارد و 600 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد : پلیس با قاطعیت تمام با افرادی که با منفعت طلبی خود قصد ضربه زدن به اقتصاد کشور را دارند برخورد می کند و ضروری است شهروندان نیز با همکاری بیش از پیش با نیروی انتظامی از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 ، پلیس را در راستای مقابله و مبارزه با پدیده قاچاق ، بویژه قاچاق دام یاری کنند.
دیدگاه ها (0)
img