13

مهر

1403


ورزشی

02 فروردین 1401 18:42 0 کامنت
بازی‌های فوتبال جام‌ ستارگان دهستان طارم با انجام سه دیدار دیگر دنبال شد. 
به گزارش صبح ساحل، مسابقات فوتبال جام‌ ستارگان دهستان طارم که با حضور ۱۴ تیم در روستای هاشم آباد در حال برگزاری است با انجام  با سه  بازی
دیگر پیگیری شد. در مسابقات فوتبال جام ستارگان دهستان طارم ۱۴ تیم در چهار گروه با هم رقابت می کنند.  در گروه اول این مسابقات تیم های اتحاد طارم، سبزپوشان برغنی و جوانان هاشم آباد،  در گروه دوم تیم های اتحاد نوين معدنوئيه، اتحاد نوين طارم و همت شهدادی، در گروه سوم تیم های آرش طاشكوييه ، شهيد صفر ماندگاری، شهيد شريعت سيد جوذر و كشاورز سرچاهان و در گروه چهارم تیم های پاس هاشم آباد ، خليج سرچا هان ،  شهدای گنج و  پارس هرمز سرچاهان با هم رقابت خواهند کرد. 
در سه  بازی های انجام شده امروز دوم  فروردین ماه ۱۴۰۱ و در بازی نخست ، سبزپوشان برغنی دو بر صفر تیم جوانان هاشم آباد را شکست دادند. سامان رستمی و مجتبی رستمی برای تیم سبزپوشان گلزنی کردند.‌
بهترين بازيكن اين ديدار سامان رستمی از تيم سبزپوشان برغنی شناخته شد. در دیدار دوم امروز شهدای گنج با پارس هرمز سرچاهان بازی کرد که این دیدار سه بر دو به سود پارس هرمز سرچاهان به پایان رسید. هادی بهروزی برای تیم پارس هرمز سرچاهان هتریک کرد و دو گل تیم شهدای گنج را سجاد بنارویی زد.
بهترين بازيكن اين ديدار سجاد بنارویی از تيم شهدای گنج معرفی شد.
در سومین بازی تیم پاس هاشم آباد به دیدار خلیج سرچاهان رفت. این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه یک بر صفر به سود خلیج سرچاهان به پایان رسید. 
تک گل این بازی را وحید هاشمی پور گل به خودی زد و  بهترين بازيكن اين ديدار مجتبی باوقار از  تيم خليج سرچاهان شناخته شد. بازی های مرحله مقدماتی فردا چهارشنبه سوم فروردین ماه با انجام دو بازی به پایان می رسد. در بازی اول شهید صفر ماندگاری با کشاورز سرچاهان و در بازی دوم فردا شهید شريعت سيد جوذر با آرش طاشكوييه بازی خواهد کرد.
 
دیدگاه ها (0)
img