13

مهر

1403


ورزشی

07 فروردین 1401 15:02 0 کامنت
چهار تیم مرحله نیمه نهایی جام ستارگان دهستان طارم مشخص شدند.
به گزارش صبح ساحل،  چهار تیم خليج سرچاهان ، پاس هاشم آباد، آرش طاشكوييه و همت شهدادی  با شکست دادن حریفان خود به مرحله نیمه نهایی جام ستارگان دهستان طارم راه یافتند. در بازی های یک هشتم نهایی خلیج سرچاهان با نتیجه یک بر صفر  تیم اتحاد طارم را شکست داد. پاس هاشم آباد سه بر یک مقابل سبزپوشان برغنی به برتری رسید.
تیم آرش طاشكوئيه دو بر یک اتحاد معدونیه را از پیش رو برداشت و تیم همت شهدادی چهار بر دو تیم شهید صفر ماندگاری را شکست داد تا این چهار تیم به مرحله نیمه نهایی راه یابند. بازی های مرحله نیمه نهایی فردا دوشنبه هشتم فروردین ماه برگزار  خواهد شد که در بازی نخست خليج سرچاهان با همت شهدادی و در بازی دوم تیم پاس هاشم آباد با آرش طاشكوئيه بازی خواهند کرد تا فینالیست معرفی شوند. دیدار فینال جام‌ ستارگان دهستان طارم چهارشنبه دهم فروردين ماه برگزار خواهد شد. 
در مسابقات فوتبال جام ستارگان دهستان طارم ۱۴ تیم در چهار گروه با هم رقابت کردند که در گروه اول  تیم های اتحاد طارم، سبزپوشان برغنی و جوانان هاشم آباد، در گروه دوم تیم های اتحاد نوين معدنوئيه، اتحاد نوين طارم و همت شهدادی، در گروه سوم تیم های آرش طاشكوييه ، شهيد صفر ماندگاری، شهيد شريعت سيد جوذر و كشاورز سرچاهان و در گروه چهارم تیم های پاس هاشم آباد ، خليج سرچا هان ،  شهدای گنج و  پارس هرمز سرچاهان حضور داشتند. 
در پایان مرحله مقدماتی از گروه اول تیم های اتحاد طارم و سبزپوشان برغنی، از گروه دوم تیم های اتحاد نوین معدونیه و همت شهدادی،  از گروه سوم تیم های شهید صفر ماندگاری و آرش طاشكوييه و از گروه چهارم تیم های پاس هاشم آباد و خلیج سرچاهان به مرحله بعدی راه یافتند.
دیدگاه ها (0)
img