13

مهر

1403


ورزشی

08 فروردین 1401 20:39 0 کامنت
فینالیست های جام ستارگان دهستان طارم مشخص شدند.
 
به گزارش صبح ساحل، دو دیدار نیمه نهایی جام ستارگان دهستان طارم برگزار شد و دو تیم همت شهدادی و پاس هاشم آباد راهی بازی فینال شدند.
در بازی نخست نیمه نهایی خليج سرچاهان با همت شهدادی بازی کرد که این دیدار در پایان نود دقیقه با نتیجه یک بر صفر به سود همت شهدادی به پایان رسید و اولین تیم فینالیست مشخص شد.
در این دیدار برای تیم همت شهدادی كيوان مرادی گلزنی کرد. بهترین بازیکن این بازی مجتبی باوقار از تيم خليج سرچاهان شناخته شد. در بازی دوم تیم پاس هاشم آباد با آرش طاشكوئيه بازی کرد تا دیگر فینالیست این دوره از مسابقات مشخص شود. در پایان این بازی تیم پاس هاشم آباد  که با دو گل عليرضا هاشمی پور و محمد شاكری دو بر یک  آرش طاشكوئيه را شکست داد و حریف همت شهدادی در بازی فینال شد. صابر رضايی تک گل آرش طاشكوييه را به ثمر رساند و بهترين بازيكن اين ديدار 
منصور مدارایی از تيم پاس هاشم آباد معرفی شد. 
بازی فینال چهارشنبه دهم فروردين ماه برگزار خواهد شد.
در مسابقات فوتبال جام ستارگان دهستان طارم ۱۴ تیم در چهار گروه با هم رقابت کردند که در گروه اول  تیم های اتحاد طارم، سبزپوشان برغنی و جوانان هاشم آباد، در گروه دوم تیم های اتحاد نوين معدنوئيه، اتحاد نوين طارم و همت شهدادی، در گروه سوم تیم های آرش طاشكوييه ، شهيد صفر ماندگاری، شهيد شريعت سيد جوذر و كشاورز سرچاهان و در گروه چهارم تیم های پاس هاشم آباد ، خليج سرچا هان ،  شهدای گنج و  پارس هرمز سرچاهان حضور داشتند. 
در پایان مرحله مقدماتی از گروه اول تیم های اتحاد طارم و سبزپوشان برغنی، از گروه دوم تیم های اتحاد نوین معدونیه و همت شهدادی،  از گروه سوم تیم های شهید صفر ماندگاری و آرش طاشكوييه و از گروه چهارم تیم های پاس هاشم آباد و خلیج سرچاهان به مرحله بعدی راه یافتند.
 
دیدگاه ها (0)
img