12

مهر

1403


ورزشی

17 فروردین 1401 19:10 0 کامنت

اعضای هیات گلف هرمزگان با مدیرکل ورزش و جوانان دیدار کردند.

       

به گزارش صبح ساحل  اعضای هیات گلف هرمزگان به مناسبت با  مظفر مهری خادمی مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار کردند.
بیژن شبانکاره در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله و عرض تبریک به مناسبت حلول ماه مهمانی خداوند و تبریک سال نو گفت: حمایت های اداره کل ورزش و جوانان از هیات گلف استان بر کسی پوشیده نیست اما همچنان با اهداف از پیش تعیین شده فاصله داریم. وی تصریح کرد دو مشکل اساسی ما در سال جاری نداشتن دفتر و اتاق هیات است که محلی برای استقرار اعضا باشد و فعالیت های مرتبط با هیات در آن انجام پذیرد. دومین موضوع تکمیل زمین مجموعه ورزشی خلیج فارس می باشد که متاسفانه به دلیل نبود بودجه کافی و همچنین عدم جابجایی سازه هایی که در حریم زمین قرار گرفته است ساخت و توسعه آن به تعویق افتاده است که خالصانه استدعا داریم مدیر کل محترم مساعد لازم را در این خصوص مبذول فرماید.
عضو هیئت رئیسه مینی گلف کشور ضمن تقدیر از اعضای هیات گلف به ویژه یونس برهم  رئیس اداره ورزش و جوانان و خانم ملایی رئیس هیات گلف بندر خمیر گفت: سه زمین با حضور وزیر  ورزش و نمایندگان استان با تلاش این دو بزرگوار به بهره برداری رسید.
شبانکاره افزود: فدراسیون گلف کشور به خصوص عزیزی نهایت همکاری و همراهی را با هیات گلف هرمزگان داشتند که جا دارد از ایشان قدردانی ویژه داشته باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز ضمن تبریک ایام پر برکت ماه مبارک رمضان و قدردانی از هیات گلف گفت: این هیات یکی از مجموعه های پرتلاش در میان هیات ها بوده است و به دلیل فعالیت های ارزنده ای که داشتند از تیم آقای شبانکاره قدر دانی می کنیم.
وی بیان داشت: خوشبختانه شاهد بودیم که تلاش های فراوانی داشته اند و به نوعی فعالیت های زیرساختی و نرم افزاری بسیاری را انجام داده اند و این موضوع منجر به افزایش توقع ما از هیات شده است و معتقدیم این هیات توانایی انجام کارهای بزرگتر را دارد.
خادمی تصریح کرد: کسب جایگاه های ارزنده اعضای هیات گلف در فدراسیون گلف کشور جای قدردانی ویژه دارد. مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بیان داشت: انتظار دیگری که از هیات گلف داریم این است که در حوزه استعدادیابی فعالیت های بیشتری انجام شود و هیات با حداکثر ظرفیت اقدام به این کار نماید.

فعالیت های هیات گلف چشمگیر است

دیدگاه ها (0)
img