13

مهر

1403


اجتماعی

04 اردیبهشت 1401 21:21 0 کامنت
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از بازدید میدانی 4 هزار و 513 واحد صنفی در ایام ماه مبارک رمضان و پلمپ 55 واحد صنفي متخلف در این ایام خبرداد. 
 
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ رضا سبزواری در تشریح این خبر گفت : ماموران پليس نظارت بر اماکن عمومي استان به منظور حفظ حرمت ماه مبارک و تامين نظم و امنيت در ايام ماه پرخیر و برکت از ابتداي ماه با اعزام روزانه 15 اکيپ گشتي در استان بصورت تلفيقي و با حضور نمایندگان اتاق اصناف و اتحاديه هاي صنفي از تعداد 4 هزار و 513 واحد صنفي بصورت محسوس و نامحسوس بازديد کرده اند. 
وی افزود : در اجرای این بازدید های صنفی ضمن ارايه تذکرات لازم مبني بر عدم تظاهر به روزه خواري و استتار کامل واحد هنگام فعاليت به تعداد هزارو 262 واحد تذکر و براي154واحد صنفی اخطاريه پلمپ صادر شده است.
این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد : در اجرای طرح کنترلی و نظارتی صنوف در ایام ماه مبارک رمضان از فعاليت55واحد صنفي متخلف به دليل عدم رعایت ضوابط ابلاغي مربوط به ماه مبارک رمضان جلوگيري و این واحدهای متخلف پلمپ شدند.
رییس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان تصریح کرد : از ابتداي ماه مبارک رمضان براي تعداد43واحد صنفي متخلف پرونده قضايي تشکيل شده است.
دیدگاه ها (0)
img