شمار قربانیان مسمومیت الکلی در بندرعباس به 8نفر رسید/ 17 نفر بدحال هستند



سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان گفت: شمار مسموم شدگان الکلی در بندرعباس به ۵۹ نفر رسید که ۸ نفر از آنان تا غروب دوشنبه فوت شدند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته فارس، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: ۳۰ نفر اکنون دیالیز می‌شوند و ۱۷ نفر بدحال هستند که به دستگاه ونتیلاتور وصل شده‌اند.

به گفته نوروزیان، ۴ نفر نیز دچار تاری دید شدید هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: کلیه مصدومان به تعداد 48 نفر به بیمارستان شهید محمدی و 8 نفر به بیمارستان خلیج فارس و 1 نفر بیمارستان خاتم الانبیا و 1 نفر بیمارستان صاحب الزمان و یک نفر هم بیمارستان پیامبر اعظم قشم (ص) مراجعه کردند. همچنین 6 فوتی در بیمارستان شهید محمدی و 2 فوتی در بیمارستان خلیج فارس بوده است.

 

گفتنی است که سرهنگ "تیمور دولتیاری" فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس اظهار کرد: در پی اطلاع از مسمومیت و مراجعه چندین نفر به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بر اثر مصرف مشروبات الکلی در 24 ساعت گذشته، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: با تلاش بی وقفه مأموران انتظامی شهرستان بندر عباس  و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی تعداد 8 نفر از توزیع کنندگان مشروبات الکلی پس از شناسایی و هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از منازل نامبردگان مقدار 1278 لیتر مشروبات الکلی کشف که دو نفر از دستگیر شدگان که خود نیز مصرف کننده بوده اند  نیز در بیمارستان بستری شده لذا تلاش پلیس برای شناسایی و  دستگیری سایر متهمین  این پرونده ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها