12

مهر

1403


ورزشی

20 اردیبهشت 1401 19:01 0 کامنت
نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس، سپید رود رشت را با شکست بدرقه کردند. 
 
به گزارش صبح ساحل،  تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در هفته بیست و سوم لیگ دسته دو‌م باشگاه های کشور در ورزشگاه خلیج فارس، میزبان سپید رود رشت بودند و این تیم را با شکست بدرقه کردند. 
در نیمه نخست  ادریس کوچکی برای شهرداری گلزنی کرد تا نماینده هرمزگان از حریف خود جلو بیفتد. برتری شهرداری با گلی که بازیکن  سپیدرود رشت زد از دست رفت. در ادامه ۴۵ دقیقه نخست  علیرضا اسلامی برای بار دوم شهرداری بندرعباس را پیش انداخت تا شاگردان امیر خلیفه اصل نیمه اول را به برتری به رختکن بروند.
بازی خوب نارنجی پوشان شهرداری که از حمایت هوادران خود در ورزشگاه خلیج فارس برخوردار بودند ادامه داشت و ایوب چمن گل سوم را برای این تیم زد تا حاشیه امنیت برای شهرداری بیشتر شود. در دقایق پایانی شهرداری بندرعباس گل دوم را هم دریافت کرد اما  این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه سه بر دو به سود شهرداری بندرعباس به پایان رسید تا سه امتیاز شیرین دیگر به امتیازات نماینده هرمزگان واریز شود.  
تیم فوتبال رده دومی شهرداری بندرعباس با ۴۵ امتیاز بهمراه تیم چوکا تالش ۴۷ امتیازی شانس های اول صعود به طور مستقیم به لیگ دسته اول کشور هستند.
تیم های اول هر گروه به طور مستقیم و تیم های دوم دوم  گروه به صورت پلی آف با هم رقابت می کنند تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ یک مشخص شود.
 
دیدگاه ها (0)
img