با اجرای طرح رعد پلیس؛

13 سارق در کیش دستگیر شدند



جانشین انتظامی ویژه کیش در تشریح نتیجه طرح رعد از دستگيري 13 نفر سارق خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ فرج نظری»، جانشین انتظامی ویژه کیش گفت: پليس کیش با استفاده از توان عملياتي و فعالیت های پلیسی اقدام به اجراي طرح  پاکسازي پارک ها ، بوستان ها و نقاط آلوده و جرم خيز نسبت به اجرای طرح رعد اقدام و این فعالیت ها تاثیر زیادی در حفظ آرامش و امنیت جامعه داشته است. وی افزود: کاهش جرايم ، کشف اموال مسروقه ، کشف موادمخدر ، توقيف موتور شارژي متخلف ، دلالت افراد مزاحم و لامکان و رضايتمندي شهروندان از اهداف این طرح بوده که با تلاش های شبانه روزی پلیس این موضوع مهم محقق شده است.
این مقام انتظامی بیان داشت: این طرح پس از هماهنگی با دستگاه قضايي اجرا شد و دستگيري 13 نفر سارق و کشف مقادير قابل توجه اموال سرقتي شامل پمپ آب، کپسول گاز، تجهيزات برق، وجه نقد، گوشي تلفن همراه و... از نکات قابل توجه طرح 48 ساعته رعد پلیس کیش بود.
جانشین انتظامی ویژه کیش تشریح کرد: انتقال تعداد 47 نفر افراد مزاحم در پارک ها و اخذ تعهد از والدين آن‌ها، توقيف 45 دستگاه موتور شارژي متخلف و انتقال به پارکينگ، کشف مقادیری انواع مواد مخدر، شناسايي و تخريب پاتوق افراد ولگرد و لامکان و معتاد در جنگل، شناسايي و دستگيري 3 نفر مالخر از نتایج طرح رعد بوده است. وی همچنین در تشریح فعالیت های پلیس در برخورد با متخلفان حوزه عکاسی با بیان اینکه 17 مورد بازدید از صنوف، اخذ 10 فقره تعهد کتبی، پلمب 1 واحد متخلف از نتایج این طرح بود تاکید داشت: روند اجرای این دسته طرح ها با هدف حمایت از افراد قانونمند و برخورد با متخلفان حوزه عکاسی ادامه خواهد داشت.
جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش از ساکنان جزیره کیش خواست هر موردی را که احساس می کنند علتی باشد برای نا امنی در جزیره کیش از طریق شماره 110 به پلیس اعلام نمایند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها