آئین تقدیر از همکاران نمونه شرکت بتاء در سال ۱۴۰۱ برگزار شد:

اولویت شرکت بتا، صیانت از حق‌وحقوق کارکنان



مراسم تجلیل از ۴۱ نفر همکاران نمونه سال ۱۴۰۱ در سالن کنفرانس ساختمان عملیات شرکت بتاء در فضایی شاد و آکنده از صمیمیت برگزار شد و کارکنان شرکت بتاء در مراسمی که به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر در بندر شهید رجایی برگزار شد، مهر تائید عملکردشان را از مدیرعامل و معاونین مجموعه دریافت کردند.
به گزارش صبح ساحل،  این مهم به جهت خدمات شایسته و ارزشمند یک‌ساله ایشان در انجام امور محولهٔ شرکت، تسریع در فرآیندهای مربوط به ارباب‌رجوع، تعهد و جدیت و حسن انجام کار، رفتار مؤدبانه در مجموعه و داشتن بیشترین راندمان کاری انجام پذیرفت.
در این جلسه «فؤاد جلیلیان» ضمن تشکر از تلاش تمامی کارکنان اعلام کردند تقدیر از پرسنل بر اساس عملکردشان برای تمامی واحدها در طول سال و به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
در پایان نیز توسط مدیرعامل و معاونین شرکت با اهدای لوح و کارت هدیه از زحمات همکاران پرتلاش مجموعه تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است، این کارکنان در واحدهای عملیات، فنی، حفاظت، خدمات، HSE، پشتیبانی، مدیریت، روابط عمومی، منابع انسانی، آموزش و مالی برتر شدند.
  
اولویت شرکت بتا، صیانت از حق‌وحقوق کارکنان
اولویت شرکت بتا، صیانت از حق‌وحقوق کارکنان
اولویت شرکت بتا، صیانت از حق‌وحقوق کارکنان
اولویت شرکت بتا، صیانت از حق‌وحقوق کارکنان
صیانت از حق‌وحقوق همکاران وظیفه شرکت بتاء
مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء در مراسم آئین تقدیر از همکاران نمونه شرکت بتاء با اشاره به نقش والای سرمایه انسانی و توجه ویژه به همکاران به‌عنوان اولین مشتریان شرکت، از تلاش تمامی کارکنان شرکت معظم بتاء تقدیر کرد و بیان داشت: فعالیت تمامی همکاران در کنار یکدیگر مانند یک دومینو است که باعث موفقیت مجموعه خواهد بود و درواقع تمامی آن‌ها حجم عظیم مسئولیت و کار سخت را به دوش می‌کشند و نمونه هستند.
«فؤاد جلیلیان«پرسنل شرکت را عامل اعتبار و نمونه شدن مجموعه بتاء در سطح بنادر کشور عنوان کرد و گفت: بازدیدهای زیادی طی این مدت از فعالیت همکاران در بخش‌های مختلف انجام دادم و برنامه داریم بدون تبعیض از حقوق و زحمات تمامی‌شان به‌صورت یکسان دفاع و حمایت کنیم.
عضو هیئت‌مدیره شرکت بتاء از زحمات همکاران قدیمی شرکت بتاء به‌عنوان ریشهٔ کهن بنادر جنوبی ایران یادکرد و اضافه کرد: فعالیت نیروی انسانی شرکت بدون هیچ چشم‌داشت و منت از نقاط قوت مجموعه بزرگ بتاء است و تکریم آنان حداقل کاری است که در این راه انجام می‌شود.
وی بابیان اینکه از تمامی پیشنهاد‌های همکاران برای آیندهٔ کاری شرکت استفاده خواهد شد، افزود: در دوره مدیریت قبلی «مهدی قائم‌مقامی» نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته که برنامه داریم این مسیر را ادامه و آرمان‌های آن را محقق نماییم.
مدیرعامل شرکت بتاء خواستار تصور و برنامه‌ریزی همکاران برای حفظ جایگاه بالای شرکت بتاء شد و ادامه داد: کار همکاران ما به‌واسطه سن بالای برخی از تجهیزات بندر، فعالیت خاص و ویژه است که با مهندسی معکوس فنی تجهیزات توانسته‌اند نرم‌های بندر شهید رجایی را در سطح استاندارد حفظ نمایند.
«فؤاد جلیلیان» خدمات‌رسانی صورت گرفته خوب به کشتیرانی‌ها و تجار را مدیون تلاش‌های کارکنان غیور تک‌تک واحدهای مجموعه دانست و ابراز اطمینان کرد در سال پیش رو شاهد موفقیت‌های بسیار فراتر شرکت بتاء به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور ایران در بندر شهید رجایی باشیم.
در ادامه این مراسم مدیریت حفاظت و بازرسی هلدینگ که به‌عنوان مهمان در این مراسم حضور داشتند، ضمن تبریک به‌تمامی مجموعه شرکت بتاء به‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌های خدمات بندری کشور گفت: همواره در مجموعه توسط مدیران زحمات تمام همکاران به‌خوبی دیده می‌شود و امیدواریم با تلاش شما به‌عنوان افتخار ایران اسلامی، شاهد سربلندی مجموعه و درنهایت سربلندی بزرگ‌ترین بندر تجاری کشور در عرصه بین‌المللی باشیم.
«سید امیر درخشان» آینده شرکت را در دستان زحمتکش تمامی همکاران و فرزندان آینده این خانواده بزرگ عنوان کرد و جایگاه و مسئولیت کارکنان شرکت بتاء را بسیار پراهمیت و ویژه دانست.
وی ضمن تشکر از تلاش‌های مدیرعامل محترم آقای جلیلیان به‌واسطه تلاش‌ها و پیگیری‌هایشان افزود: توجه به حقوق، دغدغه‌ها و مسائل رفاهی همهٔ همکاران به شکل مساوی در دستور کار است.
این مقام مسئول در پایان خواستار توجه هرچه بیشتر به تفکرات و تجربیات همکاران شد و برای همه آرزوی پیروزی و سلامتی روزافزون کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها