14

مهر

1403


ورزشی

20 خرداد 1401 20:17 0 کامنت
یک دوره کلاس داوری درجه سه فوتبال در شهرستان رودان برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، حبیب کریمی، رئیس کمیته داوران شهرستان رودان گفت: حدود ۱۲ سال بود که هیچ کلاس داوری در شهرستان رودان برگزار نشده بود که این کلاس به همت هیات فوتبال رودان و با حضور ۲۵ شرکت کننده آقا و بانو برگزار شد. 
وی بیان داشت: شهرستان رودان با توجه به علاقمندانی که دارد نیاز به برگزاری این کلاس داشت و جا دارد از همه کسانی که تلاش کردند این دوره داوری  برگزار شود تشکر کنم . رئیس کمیته داوران شهرستان رودان بیان داشت : مدرس این کلاس ، عبدالمجید معماری از مدرسان رسمی و جوانترین مدرس فدراسیون فوتبال بود و مدرس آمادگی جسمانی هم علیرضا صفا از پیشکسوتان داوری استان و مدرس رسمی فدراسیون  بود و جا دارد از زحمات این دو مدرس تشکر ویژه کنم.‌
حبیب کریمی گفت: می خواستیم این کلاس را حدود دو سال پیش برگزار کنیم اما با توجه به شیوع بیماری کرونا این اتفاق نیفتاد و اکنون که شرایط بهتر شده با هماهنگی با هیات فوتبال و کمیته داوران استان و موافقت کمیته داوران فدراسیون فوتبال این کلاس را برگزار کردیم.
وی اظهار داشت: جا دارد از زاهدی رئیس هیات فوتبال شهرستان رودان،  دهباشی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان رودان، هوشنگ کریمی ، عبدالله نورانی و سایر دوستانی که باعث شدند این کلاس را برگزار کنیم تشکر کنم و امیدوارم که این چنین کلاس ها در شهرستان بیشتر برگزار شود.
مراسم اختتامیه این کلاس با حضور محمود رئیسی،  رئیس کمیته داوران استان هرمزگان،  دهباشی رئیسی اداره ورزش و جوانان رودان ، محمد زاهدی رئیس هیات و هوشنگ کریمی نایب رئیس هیات فوتبال شهرستان ، عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان و مدرس کلاس , علیرضا صفا عضو کمیته داوران استان و مدرس آمادگی جسمانی،  عبدالله نورانی مسوول کمیته آموزش داوران رودان و  علی نجفی پیشکسوت داوری در محل سالن همایش  رودکان شهرستان رودان برگزار شد.
 
دیدگاه ها (0)
img