مسابقات مدعیان جودو بزرگسالان بانوان هرمزگان:

نفرات برتر اوزان مختلف معرفی شدند 



نفرات برتر مسابقات مدعیان جودو بزرگسالان بانوان هرمزگان مشخص شدند.
  
به گزارش صبح ساحل، رئیس هیأت جودوی استان هرمزگان از برگزاری مسابقات مدعیان جودو بزرگسالان بانوان هرمزگان و مشخص شدن نفرات برتر در اوزان مختلف خبر داد.
«فاطمه نگهداری»  بیان داشت: مسابقات مدعیان جودو بزرگسالان بانوان هرمزگان با حضور ۵۸ ورزشکار در اوزان مختلف برگزار شد. وی محل برگزاری این مسابقات را آکادمی جودو قریب  شهر بندرعباس ذکر کرد و بیان داشت: ورزشکاران علاقه‌مند هرمزگانی از شهرستان‌های مختلف استان با حضور در این مسابقات سطح فنی خود را به‌صورت جدی محک زدند.
رئیس هیات جودوی استان هرمزگان تقدیر از نفرات برتر را پایان‌ بخش این دوره از مسابقات عنوان کرد و اظهار داشت: آذر حمزه‌ای، آمنه زارعی، کلثوم سیدی پور و بهناز قاسمی پور داوری بازی‌ها را بر عهده داشتند و کمیته مسابقات را شیرین حمزه‌ای، فاطمه نورانی و گلشن کارگر و الناز احمدی تشکیل می‌داد. 
در این مسابقات در وزن ۴۰- کیلوگرم حنانه رنجبر از  ایسین، یلدا محمدی از بستک و فاطمه زهرا پژوم از  بندرعباس اول تا سوم شدند. ۴۴-  کیلوگرم محدثه دهقانی از  بندرعباس اول شد.  محدثه رنجبر از  ایسین دوم و فردوس پیاب از  بستک سوم شد. در وزن - ۴۸ کیلوگرم مبینا کمایی از بندرعباس اول، کلثوم سیدی پور از  بندرعباس دوم و ستایش مهدی زاده  از بندرعباس سوم شد.  در وزن - ۵۲ کیلوگرم مبینا پلالک از  بندرعباس، سارا چشم بش از بستک و فاطمه حمزه‌ای از  بندرعباس اول تا سوم شدند. در وزن ۷۵- کیلوگرم مرضیه کمائی از  بندرعباس بر سکوی نخست ایستاد. سارا افروز از بستک دوم شد و عنوان سومی را ساغر استاد زاده از  بندرعباس کسب کرد.  در وزن ۶۰- سیده اشرف قتالی از  بستک اول شد.  زهرا کشاورزی از  بندرعباس دوم و حنانه سادات محمدی دیبا از بندرعباس سوم شد.  در وزن ۷۰- ابتسام شادکامی از بستک، آمنه زارعی از  بستک دوم و آذر حمزه‌ای از  بندرعباس سوم شد. در وزن ۷۸- انیس نوروزی  از بندرعباس سکوی نخست را از آن خود کرد و هانیه منفرد از  بستک دوم شد.
رنفرات برتر اوزان مختلف معرفی شدند 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها