با حضور سرمربی تیم ملی نوجوانان دختران ایران 

طرح استعدادیابی در بندرعباس برگزار شد



۱۵۰ فوتبالیست دختر در طرح استعدادیابی استان شرکت کردند. 
 
به گزارش صبح ساحل، طرح استعداد یابی فوتبال دختران دررده سنی نوجوانان وجوانان باحضور شادی مهینی سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان درورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزارشد.
این استعداد یابی با همکاری فدراسیون فوتبال کشورو هیات فوتبال استان هرمزگان برگزار شد.  در این استعداد یابی از تمام شهرستان های تابعه استان حضور داشتند.
مهینی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور با اشاره به استعداد های خوب فوتبال بانوان دراستان هرمزگان گفت : این استعدادیابی در دو روز برگزار شد که در روز نخست ۷۰ نفر در رده سنی نوجوانان و ۸۰ نفر هم دررده سنی جوانان در روز دوم در طرح استعدادیابی شرکت داشتندو مورد ارزیابی قرار  رفتند.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور گفت: برای دعوت از بازیکنان به اردوی تیم ملی نوجوانان وجوانان چهار ملاک تکنیک، هوش ، ارتباط و سرعت در نطر گرفته شده است که پس از برگزاری استعدادیابی تعدادی از بین شرکت کنندگان که این ملاک ها داشته باشند به اردوی تیم ملی دعوت می شوند. مهینی گفت: نخستین حضور تیم ملی نوجوانان دختردر مسابقه برون مرزی،  در ۲۰ مهر ماه امسال درکافا تاجیکستان می باشد که با ۲۰ بازیکن دراین مسابقه شرکت خواهیم کرد و دررده جوانان نیز با ۲۰ بازیکن در فروردین ماه سال آینده در مقدماتی بازی های آسیایی شرکت می کنیم.
رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان هم حضور سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان درهرمزگان را فرصتی بزرگ برای شناسایی استعداد های فوتبال دختران عنوان کرد وگفت:این استعداد یابی باحضور خوب دختران استان برگزار شد.
قاسم رنجبریان گفت: رشد وتوسعه فوتبال بانوان استان اولویت اساسی هیات است وتلاش می کنیم باحمایت مسئولان و شرکت های صنعتی درغرب بندرعباس زمینه حضور تیم فوتبال بانوان استان در لیگ های کشوری را فراهم کنیم.
مریم مرادی رییس کمیته بانوان هیات فوتبال استان هم گفت : این استعدادیابی که در مرکز استان  برگزار شد حاصل یک ماه تلاش هیات فوتبال و کمیته بانوان است که با همکاری هیات های شهرستانی انجام شده است.
وی افزود: پس از فراخوانی وقبل از برگزاری استعدادیابی،  درتمام شهرستان های استان ارزیابی آن انجام شد. و کمیته های شهرستانی حضورشان را در استعدادیابی استان اعلام  کردند و امسال حضور شهرستان ها در طرح استعدادیابی استان چشمگیر بود.
مرادی بر حمایت همه جانبه مسئولان و خیرین از تیم های ورزشی بانوان تاکید کرد وگفت این امر علاوه بر ایجاد شور و نشاط دربین بانوان نقش اساسی در توسعه ورزش وکاهش آسیب های اجتماعی دارد ازخیرین و شرکت های صنعتی و واحدهای تولیدی تقاضا کرد از تیم های ورزشی بانوان حمایت مالی انجام دهند تا بانوان در مسابقات کشور حضوری فعال داشته باشند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها