13

مهر

1403


اقتصادی

09 تیر 1401 18:13 0 کامنت

 پلیس امنیت عمومی استان ضمن شناسایی یک انبار احتکار کالاهای اساسی ،10 تن مرغ  و گوشت احتکار شده  و غیر قابل مصرف کشف و ضبط شد.

    

به گزارش صبح ساحل،  معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پليس  امنیت عمومی استان در راستاي  مقابله و برخورد با احتکارکالاهاي اساسي، با اشراف اطلاعاتي و گشت زنی های هدفمند در محلات مختلف شهرستان بندرعباس یک انبار احتکار کالای اساسی را در يکي از محلات این شهرستان شناسایی و پيگيري موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی روز گذشته ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نمایندگان سازمان صنعت و معدن و دامپزشکی استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار  مورد نظر 10 تن مرغ  و گوشت احتکار شده کشف کردند.

سرهنگ موسی عرب با بیان  این برابر اعلام سازمان دامپزشکي استان اين کالاها فاسد بوده و قابليت مصرف انساني ندارند ، تصریح کرد: در این خصوص 2 متهم دستگیر و  با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و انبار مورد نظر پلمپ شد.

این مسئول انتظامی استان خاطر نشان کرد: احتکار کالاي اساسي موجب اختلال در توزيع مناسب و به موقع کالاها شده و ثروت ملي در يد مفسدان  اقتصادي قرار می گیرد که به واسطه اين عمل اموال و ثروت هاي نامشروع تحصيل ، و در دراز مدت مانع جدي جهت گردش صحيح ثروت در جامعه می گردد و پيامدهای منفی آن وارد آمدن فشارهاي اقتصادي بر مردم و اختلال در نظام توزيع کالا و بي ثبات کردن امنيت رواني مردم می باشد.

 معاون اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه پلیس با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی  که گاها سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد از  عموم شهروندان  و مردم استان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت هاي غيرقانوني مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

دیدگاه ها (0)
img