معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خبر داد:

برگزاری مسابقات یادواره معلم  شهید ابراهیم هادی



 معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان از محل برگزاری مسابقات ورزشی بدمینتون بانوان فرهنگی در بندر خمیر بازدید کرد.

 
به گزارش صبح ساحل،  معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان  به همراه  علی یگانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندر خمیر از محل برگزاری مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی به میزبانی شهر بندر خمیر بازدید نمود.
مهدی فولادی در این بازدید با ابراز رضایت از  همکاری و همراهی آموزش و پرورش شهرستان بندر خمیر  در زمینه برگزاری این مسابقات گفت:  این مسابقات یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی است و برای گروه آقایان فرهنگی در رشته های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز و برای بانوان فرهنگی در رشته های والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز برگزار خواهد شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: آموزش و پرورش شهرستان  بندرخمیر در ۱۴ تیرماه میزبان تیم های  بدمینتون بانوان به مدت یک روز است که ۳۶ ورزشکار خانم با هم به رقابت خواهند پرداخت.


جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات فوتسال 
جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات فوتسال  مرحله استانی  به میزبانی بندرلنگه برگزار شد‌
با حضور مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، اتمام مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه، حلافی رئیس هیات فوتبال شهرستان، صیادی دبیر هیات فوتبال، معاونین و کارشناسان این مدیریت با موضوع هماهنگی جهت برگزاری مسابقات فوتسال یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی (مرحله استانی) در دفتر مدیریت این شهرستان برگزار شد. فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت ضمن تقدیر از معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در خصوص احیای مسابقات فرهنگیان و تشکر از حمایت های مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان بیان داشت: مسابقات ورزشی کاری تیمی و گروهی است که دل ها را به هم نزدیک تر می کند وباعث وفاق وهمدلی بین فرهنگیان شرکت کننده در مسابقات خواهد شد. وی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در زمینه میزبانی مسابقات افزود: مسابقات ورزشی یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی در رشته ی فوتسال در دو رده سنی بالای ۴۰ سال و زیر ۴۰ سال به میزبانی شهرستان بندرلنگه برگزار خواهد شد که نفرات برتر شرکت کننده در این دوره از مسابقات جهت شرکت در اردوی مسابقات کشوری دعوت خواهند شد.
اتمام مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه نیز ضمن تشکر از حسن توجه استان در خصوص اعطای میزبانی مسابقات در رشته فوتسال به بندرلنگه افزود: مجموعه  این مدیریت ضمن اعلام آمادگی کامل در زمینه میزبانی این دوره تمام تلاش و سعی خود را در جهت برگزاری هر چه بهتر این مسابقات انجام خواهد داد.
گفتنی است در این جلسه موضوعاتی از جمله: وضعیت آمادگی سالن های ورزشی، برنامه ریزی جهت اسکان تیم های شرکت کننده، ایاب و ذهاب تیم ها، نحوه برگزاری مسابقات تشکیل کمیته های مختلف و تشریح شرح وظایف آن ها و ... مطرح و در خصوص آن ها تصمیم گیری شد.

 
بازدید از اماکن رفاهی ورزشی بندرلنگه
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از سالن های ورزشی و اماکن رفاهی مدیریت آموزش و پرورش بندرلنگه بازدید به عمل آورد.
مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به همراه اتمام مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه، پولادی معاون پرورشی و تربیت بدنی و غلامزاده مسئول کمیته فنی مسابقات از سالن های ورزشی محل برگزاری مسابقات فوتسال و خوابگاههای  محل اسکان تیم های شرکت کننده در شهرستان بندرلنگه بازدید به عمل آوردند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل ضمن بازدید از امکانات میزبانی بندرلنگه، برنامه ریزی، امکانات موجود و میزان آمادگی شهرستان جهت برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان را مطلوب ارزیابی کرد.
گفتنی است مسابقات ورزشی فرهنگیان، یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی در رشته فوتسال از چهاردهم تا هجدهم تیرماه در بندرلنگه برگزار خواهد شد.

  

برگزاری مسابقات یادواره معلم  شهید ابراهیم هادی

برگزاری مسابقات یادواره معلم  شهید ابراهیم هادی

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها