سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان:

احتمال شیوع بیماری کووید در مناطق زلزله‌زده وجود دارد 



سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: با توجه به آغاز هفته تامین اجتماعی و در قالب پویش تامین اجتماعی همدل، اکیپ‌های درمانی به مناطق زلزله‌زده غرب هرمزگان اعزام شده‌اند.
به گزارش صبح ساحل، «غلامعباس مومنی»، سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: طی دو روز گذشته که تیم‌های درمانی در این منطقه حضور داشته‌اند بیش از ۲۴۰ نفر مورد معاینه و ویزیت قرار گرفته‌اند که در بین آن ها افراد گرمازده و دارای بیماری‌های آنفولانزا و سرماخوردگی نیز مشاهده شده‌است.
وی اظهار داشت: در بین افراد مراجعه کننده، تعدادی افراد مشکوک به بیماری کووید نیز مشاهده شده است. مومنی عنوان کرد: احتمال شیوع مجدد ویروس کرونا در بین مردم منطقه وجود دارد و نیاز است که مردم دستورالعمل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت نمایند.
مومنی با بیان اینکه در هفته تامین اجتماعی خدمات مختلف مورد نیاز زلزله‌زدگان به آنها ارائه می‌شود عنوان کرد: در این هفته ۱۴ پزشک عمومی، سه پزشک متخصص، سه روانشناس و ۲۸ پرستار به همراه دارو و تجهیزات مورد نیاز در مناطق زلزله‌زده حضور خواهند یافت و خدمات درمانی مورد نیاز زلزله‌زدگان را به آنها ارائه می‌نمایند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها