آیین بزرگداشت هفته ازدواج در هرمزگان برگزار شد


نویسنده: صبح ساحل

آیین بزرگداشت هفته ازدواج با حضور ۴۰ زوج جوان در هرمزگان برگزار شد.

   

به گزارش صبح ساحل، در این مراسم که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، مدیر کل امور بانوان استانداری هرمزگان و رئیس شورای شهر بندرعباس برگزار شد از زوج‌های موفق در عرصه‌های اجتماعی، هنری، فرهنگی،رسانه‌ای و غیره نیز تجلیل به عمل آمد.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت: هرسال در هفته ازدواج و در سالروز ازدواج آسمانی حضرت زهرا (س) و امیرالمومنین(ع) برنامه‌هایی به محوریت اداره ورزش و جوانان برای زوجین جوان برگزار می‌شود. این مراسم یازدهمین دوره بزرگداشت هفته ازدواج در هرمزگان است.
"مظفر خادمی" با بیان اینکه در سال جاری از ۴۰ زوج جوان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری برای آغاز زندگی‌شان حمایت کردیم، گفت: در این مراسم از خیرینی که در این روند با ما همراه بودند نیز تجلیل شد.
وی در ادامه اضافه کرد: اداره ورزش و جوانان به عنوان دبیرخانه ازدواج در حوزه جوانان مسئول پیگیری وام‌های ازدواج جوانان است و این موضوع در حال پیگیری است.
مدیرکل ورزش و جوانان گفت: از سال گذشته با هماهنگی بانک‌های عامل وام‌هایی خوبی به جوانان اختصاص داده شد. از ابتدای سال جاری تاکنون نیز نزدیک به ۱۹ هزار جوان در استان برای دریافت تسهیلات ثبت نام کردند که تا پایان خرداد ماه بالغ بر ۵ هزار‌زوج جوان توانستند این وام‌ها را دریافت کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها