با پیگیری استاندار هرمزگان؛

درمانگاه فرهنگیان بندرعباس به امکانات کامل مجهز شد



درمانگاه فرهنگیان بندرعباس که امکاناتی برای ارائه خدمات مناسب درمانی به خانواده بزرگ فرهنگیان استان نداشت با پیگیری استاندار هرمزگان به جدیدترین امکانات تجهیز شد.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»،استاندار هرمزگان عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از درمانگاه فرهنگیان بندرعباس گفت: این درمانگاه با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود و از آبان‌ماه کار بازسازی و تجهیز آن آغاز شد و خوشبختانه در روزهای گذشته تجهیزات مورد نیاز برای این مرکز درمانی به استان رسید.

دوستی افزود: امروز این درمانگاه به تجهیزات مورد نیاز در بخش‌های بینایی سنجی و چشم پزشکی، شنوایی سنجی، دندان پزشکی، اکو، سونوگرافی، فیزیوتراپی، دستگاه تصویربرداری از دندان، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، زنان و زایمان، کودکان و سایر موارد عمومی و تخصصی مجهز شده است.

وی بیان داشت: برای تجهیز این درمانگاه اعتبار قابل توجهی تخصیص یافت و در حال حاضر شاهدیم که این فضای درمانی به فضایی در شان فرهنگیان استان هرمزگان تبدیل شده است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: جایگاه و نقش معلمان در توسعه استان بی بدیل است که می‌توانند با فعالیت مستمر و مفید خود نخبه پروری کرده و دانش آموزان موفق به استان تحویل دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها