عضو هرمزگانی تیم ملی پاراکانو:

تمام شرایط و امکانات لازم در دریاچه آزادی فراهم است



امسال در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در بازی‌های پارا آسیایی هانگژو چین و قهرمانی جهان کانادا بودم که متاسفانه هر دو تورنمنت را از دست دادم.
اسلام جاهدی گفت: بعد از تغییر زمان برگزاری بازی‌های پارا آسیایی هانگژو با حمایت فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک اردوها همچنان در دریاچه آزادی ادامه داشت تا در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنیم که متاسفانه با وجود تمام اقدامات انجام شده از سوی فدراسیون قایقرانی برای اعزام ورزشکاران به این تورنمنت، کشور میزبان همکاری لازم را در این زمینه نداشت.
عضو هرمزگانی تیم ملی پاراکانو اظهار داشت: برای کسب مدال در قهرمانی جهان از فروردین ماه بدون وقفه در اردوی آمادگی بودم و با رکوردهای ثبت شده در مسابقات انتخابی درون اردویی به کسب مدال امید زیادی داشتم.
  
  تمام شرایط و امکانات لازم  در دریاچه آزادی فراهم است
تمام شرایط و امکانات لازم در دریاچه آزادی فراهم است و مشکل خاصی وجود ندارد. وی گفت : حتی اردوها با وجود این که مسابقه خاصی پیش‌رو نیست بدون وقفه و مرتب در حال برگزاری است و قایقرانان احساس رضایت می‌کنند.
اسلام جاهدی، عضو هرمزگانی تیم ملی پاراکانو بيان داشت : از زمانی که مربی برزیلی هدایت تیم ملی پاراکانو را برعهده گرفته، تمرینات برحسب نوع معلولیت به صورت تخصصی ارائه می‌شود و روند کار قایقرانان رو به رشد است و از حمایت های فدراسیون قایقرانی، کمیته ملی پارالمپیک و باشگاه صنایع پشتیبان استان هرمزگان تشکر می کنم. 

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها