عامل فحاشی در شبکه اجتماعی در هرمزگان دستگیر شد



با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس فتا استان فردی که با استفاده از بستر شبکه اجتماعی واتس آپ اقدام به فحاشی و تهدید احدی از شهروندان کرده ‎بود، شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش صبح ساحل، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در این باره، گفت: در پی وصول یک فقره پرونده قضایی از دادسرا مبنی بر ارسال مطالب توهین آمیز و تهدید بر علیه شاکی، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ احسان بهمنی افزود: با توجه به مستندات ارائه شده توسط شاکی و ادله جمع آوری شده مشخص شد متهم باتوجه به اختلافات مالی قبلی از پرداخت بدهی خود امتناع کرده است.

این مسئول انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و پلیسی و بررسی مستندات جمع‌آوری شده، متهم را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی، در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر که در بازجویی های فنی متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلافات مالی عنوان کرد.

وی به عموم شهروندان توصیه کرد: کاربران فضای مجازی باید بدانند برابر قانون هرگونه توهین و اهانت افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده وعواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب و ضروری است.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان خاطرنشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها