بندرعباس، میزبان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان ۲۰۲۲ آسیا



دبیر کل فدراسیون والیبال ایران و رئیس کمیته ساحلی کشور، از بندرعباس، جهت میزبانی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا و تور مستر مردان قاره‌کهن ۲۰۲۲ بازدید کرد.

به گزارش صبح ساحل، «میلاد تقوی» به همراه «توفیق کابلی» دبیر فدارسیون والیبال و رئیس کمیته ساحلی کشور به منظور بازدید از شرایط و آماده سازی استان هرمزگان در بزرگترین رویداد ورزشی سال ۱۴۰۱ خود، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا و تور مستر مردان قاره کهن ۲۰۲۲ که بعد از ۱۶ سال به میزبانی ایران در شهر بندرعباس در آبان ۱۴۰۱ برگزار می‌گردد، بازدید کرد.

دبیر فدراسیون والیبال ایران و رئیس کمیته والیبال ساحلی کشور در این سفر از زیر ساخت های و مجموعه های ورزشی ساحلی بندرعباس و هتل‌ها نیز بازدید کردند.

در این ادامه سفر نمایندگان فدراسیون والیبال کشور به بندرعباس، جلسه ای با حضور مظفر خادمی مدیر کل روزبه زابلی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و بستگانی رئیس هیئت والیبال استان هرمزگان برگزار شد و در خصوص رفع مشکلات و نواقص زیر ساختی والیبال ساحلی در استان بحث و تبادل نظر شد.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان ۲۰۲۲ آسیا از ۱۶ تا ۲۰ آبان و تور مستر مردان قاره‌کهن از ۲۳ تا ۲۷ آبان به میزبانی شهر بندرعباس برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها