کشف 300 کیلوگرم مواد مخدر از لانه کبوترها در میناب



فرمانده انتظامی هرمزگان در بیان جزییات چند عملیات مختلف در این استان از کشف 300 کیلو تریاک از یک محل نگهداری کبوترها در میناب خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی میناب، قاچاقچیان مواد مخدر در انتقال و قاچاق658 کیلو تریاک ناکام ماندند. 

فرمانده انتظامی هرمزگان در این باره گفت: ماموران  پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر با انجام کارفنی و اطلاعاتی از دپو یک محموله مواد مخدر در منزلی در پوشش خودروی حامل سوخت در یکی از روستاهای تابعه این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از منزل مورد نظر مقدار 358کیلو و 100گرم تریاک  که به طرز ماهرانه در داخل یک دستگاه خودرو سوخت بر جاساز شده بود کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان، ماموران پرتلاش انتظامی شهرستان میناب طی عملیاتی دیگر در روز گذشته با کار اطلاعاتی و پشتیبانی فنی پلیس مبارزه مواد مخدر استان  از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از یک روستا به  شهرستان میناب مطلع و پس از بررسی موضوع و شناسایی  منزل و محل دپو مواد مخدر، به محل اعزام که حین اجرای ماموریت یکی از اعضای باند با یک دستگاه خودرو زانتیا که در آن محل در حال تردد بوده با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

سردار غلامرضا جعفری خاطر نشان کرد: در یک عملیات ضربتی خودرو متوقف و  ضمن دستگیری این  قاچاقچی و سوداگر مرگ ، در بازرسی از منزل و پاتوق وی مقدار 300کیلو و 200گرم تریاک که به صورت ماهرانه در یک اتاق و محل نگهداری کبوترها  مخفی شده بود کشف  ودر بازرسی  کامل از منزل متهم یکی دیگر از اعضای این باند  را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: طی این دوعملیات پلیسی در روز گذشته در شهرستان میناب ، جمعا 658کیلو و300گرم تریاک کشف،سه دستگاه خودرو توقیف و سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها