آغاز برگزاری رقابت‌های مینی‌فوتبال روستایی هرمزگان در جزیره قشم



رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم با اشاره به آغاز برگزاری رقابت‌های مینی‌فوتبال روستایی هرمزگان در جزیره قشم، گفت: ۱۸ تیم در این بازی‌ها با هم به رقابت خواهند کرد.

      
به گزارش صبح ساحل، رضا دریایی امروز در این خصوص به رسانه‌ها اظهار داشت: هرمزگان از دیرباز در ردیف استان‌های مستعد فوتبالی قرار داشته و از این روست که دهه‌هاست برگزاری مسابقات استانی در این رشته ورزشی دارای رونق خاصی است که گواه این گفته وجود لیگ‌های فعال استانی در تمامی رشته‌های فوتبالی آقایان و بانوان است که باید به این ظرفیت‌ها بیش از پیش توجه شود.

وی با بیان اینکه قشم در سال‌های اخیر در بعد توسعه زیرساخت‌های ورزشی مورد توجه قرار گرفته است، یادآور شد: قشم در میزبانی از رویدادهای ورزشی دارای سابقه و تجربه بالایی است که می‌تواند از این ظرفیت نیز در خدمت و میزبانی از اردوهای تیم‌های ملی و ارزآوری از طریق برگزاری اردوها و مسابقات بین‌المللی در این جزیره زیبا اقدام کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قشم اضافه کرد: این شهرستان با دارا بودن ده‌ها روستای کوچک و بزرگ نقشی اساسی در تحول و پویایی ورزش استان ایفا می‌کند کما اینکه در حال حاضر اغلب روستاها تیم‌های محلی فوتبال بزرگ و مینی‌فوتبال فعال دارند به نحوی که بسیاری از بازیکنان بومی قشم برای شرکت در مسابقات استانی و حتی ملی به طور مقطعی فراخوانده می‌شوند.

دریایی در ادامه سخنان خود به برگزای مسابقات مینی‌فوتبال روستایی موسوم به جام زیر پرچم استانی در قشم اشاره و افزود: تیم‌های شرکت کننده شامل دو تیم مینی فوتبال زنان و 16 تیم مینی فوتبال مردان هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها