سرپرست هيات ووشو هرمزگان معارفه شد



 با حضور جمعى از اعضاى هيات در خانه ووشو سپهبد شهيد حاج قاسم سليمانى برگزار شد.

       

به گزارش صبح ساحل، هيأت ووشو استان هرمزگان از خردادماه امسال پس از انتصاب عليرضا بهرمن رئيس سابق اين هيأت به‌ عنوان سرپرست دبيركلى فدراسيون ووشو جمهورى اسلامى ايران با سرپرست اداره مى‌شود.
قرار است به‌زودى با اعلام آمادگى اداره‌كل ورزش و جوانان هرمزگان، مجمع انتخاباتى اين هيأت برگزار تا تكليف ووشوى استان به‌ عنوان هيأت چهارم كشور در ارزيابى عملكرد سال ۱۴۰۰ مشخص شود.
سرپرست هيأت ووشو هرمزگان در حاشيه اين مراسم اظهار داشت: همه تلاشم را در جهت برگزارى مجمع انتخابات رئیس هیأت به‌كار خواهم بست چراكه اين ورزش موفق استان نبايد بيش از پيش بلاتكليف بماند.
فرشيد باوقار افزود: سؤتفاهم‌ها مانع از برگزارى به‌موقع مجمع انتخاباتى هيأت ووشو استان بود كه  تمامى اين سؤبرداشت‌ها رفع شده است و در ديدار خوبى كه با  خادمى‌نسب مديركل پرتلاش ورزش و جوانان هرمزگان داشتم، همه نگاه دلسوزانه ايشان را توسعه ورزش به‌دور از هر حاشيه‌اى مى‌دانم.
وى، وفاق و همدلى را تنها رمز پيشرفت ووشوى هرمزگان دانست و تصريح كرد: وفاق ووشوكاران هرمزگانى طى اين سال‌ها باعث شد امروز نفر دوم فدراسيون ووشو جمهورى اسلامى ايران يك هرمزگانى باشد و ما بايد قدر اين موقعيت را بدانيم و از فضاى ايجاد شده بهره ببريم.
سرپرست هيأت ووشو هرمزگان با بيان اين كه ايجاد حاشيه مانند سمى مهلک براى ريشه‌كنى ورزش است، گفت: حواشى هرچند هم كوچك تلقى شوند براى ورزشى مانند ووشوى استان كه از جايگاه مناسبى در كشور برخوردار است، اصلأ خوب نيست و باعث افت اين ورزش در ميان ديگر رقبا خواهد شد.
باوقار افزود: همگى بايد به تصميمات هيأت احترام بگذاریم چراكه در يک دوره چهارساله، فضا براى تمامى تلاشگران اين ورزش فراهم است و حق احدى تضييع نخواهد شد اما اگر احساس شود هر فردى به حاشيه‌ها دامن مى‌زند با احترام به همه تلاش‌هاى او و به دليل ايجاد فضاى آرام براى ديگر ورزشكاران، از اين قطار در حال حركت به‌سمت پيشرفت پياده خواهد شد.
وى ادامه داد: فضاى مجازى يک فضاى عمومى است و قرار نيست اعتراضات خود را در گروه‌ها مطرح كنيم. مطالبات بايستى در هيأت مطرح شوند تا راهكارى مناسب براى آن بى‌انديشيم چراكه بردن حرف و حديث‌هاى هرچند ناچيز به فضاى مجازى، سرآغاز ايجاد حاشيه است و قرار هم نيست ناسزاها و اعتراضات كذب در فضاى عمومى گفته شود و عذرخواهى‌ها نيز در خصوصى صورت پذيرد.
سرپرست هيأت ووشو هرمزگان گفت : قدر اين موقعيت را بدانيم چراكه امروز هم فدراسيون و هم اداره كل ورزش و جوانان با اين هيأت همراه است و قله‌هاى بلند موفقيت پيش روى ماست. 
باوقار در پايان از حسن اعتماد رياست فدراسيون ووشو كشور و مديركل ورزش و جوانان هرمزگان در خصوص انتصابش تقدير كرد و عنوان داشت: درب  هیات ووشو به روى همه باز است و از امروز فضاى جديدى در ووشوى استان آغاز خواهد شد.
فرشيد باوقار ۱۵ سال به عنوان نماينده سبک تاى‌چى‌چوان ووشو هرمزگان، قهرمان تورنمنت بين‌المللى جام وحدت در سال ٨٤ و همچنین چندين دوره رقابت‌هاى درون سبكى كشور، داور و مربی رسمی فدراسیون و داراى دان پنج ووشو و رياست هيأت تيراندازى استان هرمزگان را در کارنامه کاری خود در ورزش به ثبت رسانده است.
  
فرشيد باوقار سرپرست جديد هیات ووشو هرمزگان شد
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها