بهره‌برداری از ۱۴ طرح عمرانی و اقتصادی در بندرخمیر



همزمان با پنجمین روز از هفته دولت؛ ۱۴ طرح عمرانی و اقتصادی به ارزش بیش از ۳۴۷ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در بندرخمیر به بهره برداری رسید.

 

به گزارش ایرنا، فرماندار بندرخمیر عصر یکشنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها گفت: این طرح‌ها در حوزه توسعه و تجهیز برق، ورزش، خدمات درمانی، عمران شهری و اقتصادی بوده است.
میرهاشم خواستار افزود: در این روز چهار طرح شهرداری در بندرخمیر شامل سه طرح زیرساختی و یک طرح ورزشی با هزینه ۷۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی بیان داشت: زیرسازی، جدول گذاری، آسفالت و پیاده رو سازی معابر شهرک المهدی، خاکبرداری، قیرپاشی و آسفالت، جدول گذاری و پیاده روسازی خیابان مولوی و همچنین اجرای عملیات قیرپاشی و روکش آسفالت خیابان شهدا و خیابان شهدا تا حسینیه حضرت ابوالفضل از جمله طرح های زیرساختی شهرداری رویدر است.
فرماندار بندرخمیر اظهارداشت: همچنین احداث زمین چمن مصنوعی محله ای شوادان شامل تسطیح و آماده سازی زمین، بتن ریزی، اجرای سکو تماشاگر و تهیه و نصب چمن مصنوعی محله ای شوادان از جمله طرح های ورزشی این شهرداری بوده است.
خواستار همچنین به طرح های برق بندرخمیر در این روز اشاره کرد و گفت: بهره برداری از ۲۵ دستگاه پست برق، ۱۳۶ چراغ روشنایی معابر و توسعه ۱۴ کیلومتر طول شبکه در مجموع با هزینه ۱۱۱ میلیارد ریال از جمله طرح ها در حوزه برق بوده است.
وی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی بخش رویدر بندرخمیر گفت: احداث زمین چمن مصنوعی محله ای روستاهای رودبار، کرویه و دهنو رویدر و همچنین  تجهیز و روشنایی زمین ورزشی بناب در مجموع با هزینه ای افزون بر ۵۰ میلیارد ریال از جمله این طرح‌های ورزشی در بخش رویدر بوده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان بندرخمیر یادآورشد: بازارچه ملوانی بندرپل نیز از دیگر طرح‌های بندرخمیر است که با زیربنای ۴۲۰ مترمربع در ۱۱ غرفه ایجاد شده است.
وی ادامه داد: این طرح اقتصادی توسط بخش خصوصی احداث و اعتباری برابر با ۲۵ میلیارد ریال هزینه در برداشته است و برای ۲۲ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
فرماندار بندرخمیر اضافه کرد: در پنجمین روز از هفته دولت پایگاه اورژانس ۱۱۵ بندرپل با هزینه ای برابر با ۸۳ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
وی گفت: ساختمان این پایگاه به همت خیر این شهر «محمد طیب ملایی» و تعاونی لاندیگرافت داران بندرپل و لافت ساخته شده است.
خواستار اضافه کرد: همچنین تجهیزات و یک دستگاه آمبولانس این پایگاه از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی تامین شده است.
وی ابرازداشت: با افتتاح و راه اندازی این پایگاه امدادی، دسترسی مردم بندرپل به فوریت های پزشکی آسان تر و سرعت خدمات رسانی به آنان افزایش خواهد یافت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها