دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری گوشی در کیش



فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: ماموران این فرماندهی ۱۹ کیلو مواد مخدر در ۲ ماموریت جداگانه کشف و سه تن از اعضای یک باند کلاهبرداری گوشی را دستگیر کردند.

     

به گزارش صبح ساحل، رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کیش گفت: در پی شکایت ۲ تن از کیشوندان مبنی بر کلاهبرداری افرادی از آنها به بهانه خرید گوشی از سایت های تبلیغاتی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
سرگرد محسن بابایی افزود: با تلاش ماموران این پلیس  تا کنون سه نفر از اعضای این باند کلاهبرداری گوشی تلفن همراه دستگیر شده اند و با اطلاعات گسب شده از آنان چند عضو دیگر در خارج از جزیره کیش شناسایی شده و تحت تعقیب هستند.
وی اضافه کرد: اعضای این باند از طریق ارتباط گیری با افرادی که نسبت به بارگذاری آگهی فروش گوشی در سایت های آگهی محور همانند دیوار و شیپور اقدام و با نرم افزار رسید ساز از افراد کلاهبرداری می کردند.
بابایی گفت: در صورتی که فرد یا افرادی با این شگرد مجرمانه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند در اسرع وقت جهت پیگیری و تشکیل پرونده به پلیس فتا جزیره مراجعه کنند.

سرهنگ  علی اصغر جمالی افرود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد مبارزه و برخورد قاطع با عوامل تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر، طرح شناسایی و دستگیری عوامل توزیع مواد مخدر پس از هماهنگی با دستگاه قضایی اجرا شد.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با یک ماموریت ۷۲ ساعته، پس از سلسله اقدامات مختلف برای جلوگیری از ورود و فروش مواد یک تیم چهار نفره فروشنده مواد مخدر را دستگیر و بیش از ۱۱کیلو موادمخدر را  کشف کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها