کشف ۶۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در قشم



 جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از کشف ۶۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در جزیره قشم خبر داد و گفت: با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان این محموله قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو کشف شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ مهرداد مشوق اظهار کرد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در راستای مقابله جدی و قاطع با پدیده قاچاق کالا و ارز روز گذشته(شنبه بیست و ششم شهریور ۱۴۰۱) هنگام گشت زنی در محور رمکان به فرودگاه بین المللی قشم به یک دستگاه خودرو تویوتا مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی ادامه داد: در این هنگام راننده خودروی یادشده بدون توجه به دستور پلیس با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز سریع و با همکاری عوامل انتظامی کلانتری درگهان خودرو متوقف و ماموران در بازرسی از آن ۶۴۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان ارزش این محموله قاچاق را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

سرهنگ مشوق با بیان این که پلیس تمام توان و تلاش خود را در مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز به کار گرفته است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کند، افزود: همه دستگاه‌ های مسوول نیز باید در مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز به خوبی با اجرای به موقع و صحیح وظایف خود نقش خود را به خوبی ایفا کنند و در این مسیر سخت یاری گر پلیس باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها