امام جمعه شهرستان بندرلنگه:

چرا شهرداری بعداز شش ماه هنوز زمین دهکده ورزش‌های آبی ساحلی را واگذار نکرده‌است؟



امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: چرا شهرداری بندرلنگه و اداره ورزش و جوانان این شهرستان بعداز شش ماه هنوز زمین دهکده ورزش‌های آبی ساحلی را جهت احداث واگذار نکرده‌اند؟

به گزارش صبح ساحل، به نقل از فارس، «حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا»، امام جمعه شهرستان بندرلنگه ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تفسیر آیه ۱۱۰ سوره کهف، گفت: براساس این آیه در هر مقامی هستیم باید بدانیم که یک بشر هستیم مثل بقیه و خود برتر بینی ممنوع است و رهبران دینی باید دیگران را از غلو و مبالغه درباره خود پرهیز دهند و اجازه تشریفات زاید را به آن‌ها ندهند. راه سعادت جامعه اسلامی شناخت سیره رسول‌الله و تبعیت از آن است.

وی از برنامه‌ریزان و مردم این شهرستان بخاطر برگزاری مراسمات با شکوه هفته وحدت قدردانی کرد و ضمن گرامیداشت روز استاندارد و روز ورزش و جوانان افزود: علی‌رغم وجود استعدادهای بسیار خوب در شهرستان، ولی حال ورزش شهرستان خوب نیست و این تلاش بیشتر متولیان ورزش شهرستان و حمایت جدی‌تر مسئولان استان را می‌طلبد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: به عنوان نمونه یک کم‌کاری را مثال میزنم. بعد از پیشنهاد و پیگیری‌های مکرر بنده، مسئله احداث دهکده بازی‌های آبی ساحلی در ساحل بندر لنگه تصویب شد، مسؤولان استان از مکان مد نظر بازدید میدانی کردند، بودجه‌ای برای شروع کار مصوب شد، استاندار هرمزگان قول اختصاص چند میلیارد تومان به پروژه در سال جاری را داد، فقط بنا بود شهرداری زمین را به اداره ورزش واگذار کند، الان ۶ ماه می‌گذرد، من بارها به شهردار این بندر ، رییس اداره ورزش و فرماندار شهرستان یادآور شده‌ام اما هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده، چرا این‌همه تاخیر؟

وی در بخش پایانی یادآور شد: باید برای پایان دادن به استعمار مجازی، پلتفرم‌های داخلی را تقویت کرد و با حذف عناصر ناسالم از بدنه مجموعه‌های آموزشی، اداری، هنری و ورزشی فضاها را تصفیه کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: باید به کار های فرهنگی بصیرتی اهمیت بیشتر داد و باید آموزش و پرورش را مهمترین نهاد شناخت و از آن حمایت کرد و برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کارشناسانه و شبانه روزی کرد‌.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها