مشمولان وظیفه هرمزگان یکم آبان‌ماه اعزام می‌شوند



معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از اعزام مشمولان در آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: این دسته از مشمولان باید روز یکشنبه یکم آبان ماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند.

           

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ حسن دستوری زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه سال ۱۴۰۱دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مشمولان اعزامی باید کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند، افزود: این دسته از مشمولان باید روز یکشنبه یکم آبان ماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سرهنگ دستوری زاده تصریح کرد: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: مشمولانی که در مهلت تعیین شده جهت اعزام به خدمت مراجعه نکنند و وارد غیبت شوند برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی، با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری معافند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها