توقیف سه خودرو حامل 220 کیلوگرم حشیش در حاجی‌آباد/ 4 متهم دستگیر شدند



فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در عملیات ضربتی پلیس در حاجی آباد، با توقیف سه دستگاه خودروی سواری، 220 کیلوگرم حشیش کشف و 4 متهم در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش صبح ساحل، «سردار غلامرضا جعفری»،فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی شهرستان حاجی آباد با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اقدامات گسترده اطلاعاتی از تردد خودروی حامل موادافیونی در جاده های فرعی حوزه پاسگاه‌های "دهستان و باغات" مطلع شدند.

وی افزود: با تشکیل تیمی عملیاتی از ماموران زبده پلیس و کنترل محورهای مواصلاتی، خودرو "پژوپارس" حامل محموله افیونی به همراه دو دستگاه خودروی سواری اسکورت در محور «روستای وکیل آباد به حاجی آباد» شناسایی و دستور ایست صادر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اضافه کرد: قاچاقچیان بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شدند که پس از مدتی تعقیب و گریز خودروی حامل مواد با درخت نخل کناره جاده برخورد و متوقف شد.

سردار جعفری با بیان اینکه در ادامه این عملیات منسجم پلیسی با سرعت عمل مأموران دو دستگاه خودروی اسکورت نیز متوقف شدند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروها 220 کیلوگرم موادمخدراز نوع حشیش کشف و 4 متهم در این زمینه دستگیر که پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها