12

مهر

1403


ورزشی

06 آبان 1401 20:04 0 کامنت
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان با انجام ۸ بازی به پایان رسید.
به گزارش صبح ساحل، در دیدارهای هفته پنجم تیم های فانوس بندر تیاب، اتحاد دژگان و ملوان بندرکنگ حریفان خود را شکست دادند و بازی تیم های طوفان با سیبه ، بهزیستی جناح با جنوب برکه دوکا، اتحاد بندرپل با جبل برشهرو، فجر دمیلو با ثامن کردر و اتحاد روستایی جاسک با وحدت گورزانگ با نتیجه مساوی به پایان رسید. 
دیدارهای هفته پنجملیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان  با دربی شهرستان بستک شروع  شد.  
در دیدارهای هفته پنجم و در دربی بستک تیم طوفان کوخرد در ورزشگاه تختی به دیدار تیم سیبه رفت‌. 
این بازی در پایان نود دقیقه با تساوی دو دو دست به پایایان رسید. برای طوفان کوخرد رامین دادبود و مصطفی کارگشا و برای سیبه کوخرد محمد زلفرخش از روی نقطه پنالتی و  منصور حسن زاده گلزنی کردند. 
اتحاد دژگان در ورزشگاه اختصاصی خودش با جنوب بستک دیدار  کرد.‌  در این دیدار اتحاد دژگان در یک بازی برتر با سه گل عارف تراز، خالد زارع  و محمدهادی آریایی جنوب بستک را شکست داد. ملوان بندرکنگ در خانه از تیم پی پشت قشم میزبانی کرد و ملوان بندر کنگ با تک گل علیرضا آزاده دل ، شناور سازی پی پشت را از پیش رو برداشت.  بهزیستی جناح در ورزشگاه خانگی خودش با جنوب برکه دوکا دیدار کرد. این بازی در پایان دو گل داشت که سهم هر تیم یک گل بود. برای بهزیستی جناح ، حسن آهن جان و برای جنوب برکه دوکا ، محمد رخ از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند. اتحاد بندر پل در ورزشگاه اختصاصی خودش از تیم جبل برشهرو میزبانی کرد. این بازی در پایان یک یک مساوی شد‌. برای اتحاد بندرپل عبدالله معتقدزاده از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و گل تیم جبل برشهرو را محمدحسین کلاتی به ثمر رساند. فجر دمیلو در ورزشگاه ملوان بندرعباس با ثامن کردر بازی کرد. برای فجر دمیلو ، محمد هادی صفا و برای ثامن کردر میناب ، امیر رسولی از روی نقطه پنالتی گل زدند. 
اتحاد روستایی جاسک در ورزشگاه شهید لشکری جاسک از تیم وحدت گورزانگ میزبانی کرد. 
این بازی تنها دیدار هفته پنجم بود که گلی نداشت و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. ستاره انقلاب رودان در ورزشگاه شهید امینی میناب با فانوس بندر تیاب بازی کرد. ستاره انقلاب میزبان در این دیدار سه بار دروازش توسط  دو بار میثم صادقی و یک بار هم حسن لایحی باز شد تا سه بر صفر شکست را بپذیرد.
 
دیدگاه ها (0)
img