سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بندرعباس خبر داد:

انجام اقدامات اصلاحی در محدوده میدان سایت به سمت اسکله شهید‌رجایی



احسان مهرانی، رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بندرعباس ضمن تشریح اقدامات یکماهه اخیر این اداره از شانه‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز در محدوده میدان سایت به سمت اسکله شهید رجایی به صورت پایلوت خبر داد و گفت: با اکیپی از تجهیزات راهداری و تعدادی ازهمکاران راهداری برای منظره‌آرایی، شانه‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز اقدام شده‌ و در حال انجام است.

وی افزود: باتوجه به تردد بسیار بالایی که در مسیر منتهی به بندرشهید رجایی که یکی از بزرگ‌ترین بنادر تجاری کشور است، وجود دارد اقدامات اصلاحی برای این مسیر انجام شد.

مهرانی با اشاره به استراتژیک بودن منطقه غرب برای بندرعباس گفت: باید مسیر مناسبی برای تردد مردم و رانندگان فراهم شود و ایمنی این عزیزان در این مسیر تامین شود که سعی شده‌است تا با خرده‌اقداماتی که از طریق امکانات راهداری می‌توان انجام داد این مشکلات را مرتفع کرد. وی اضافه کرد: این اقدامات اصلاحی نظیر رفع اختلاف ارتفاعات، شانه‌سازی و دفع آب‌هایی که بر اثر بارندگی  در طول سال ایجاد می‌شود می‌باشد.


رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بندرعباس عنوان کرد: متوجه شدیم که در میدان سایت یک گره ترافیکی وجود دارد و باتوجه به جابه‌جایی‌هایی که صورت گرفته‌است تقریبا توانستیم آن گره ترافیکی را از حالت قبل خارج کنیم و این موضوع را حل کنیم. وی ادامه داد: بخشی از جاده اطراف میدان سایت نیاز به لکه‌گیری داشت و مورداعتراض مردم و رانندگان عزیز بود که این لکه‌گیری‌ها هم به‌صورت روکش‌آسفالت انجام دادیم تا مورد رضایت مردم عزیز قرار گیرد.


مهرانی در ادامه اظهار کرد: پس از اینکه از سوی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دستور داده‌شد تا این محور به عنوان یکی از محورهای حائز اهمیت استان هرمزگان موردتوجه قرار گیرد، این طرح پایلوت را برای اصلاح این محور آغاز کردیم.  وی افزود: قصد داریم در آینده برای سی کیلومتری اطراف شهر بندرعباس از محورهای ورودی هم این طرح اجرا شود و این اقدام شامل محورهایی است که از سیرجان یا رودان وارد بندرعباس می‌‌شود.


رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بندرعباس در ادامه گفت: باتوجه به اینکه حجم ترانزیت عموما به سمت صنایع، معادن و بنادر اطراف شهر بندرعباس است از آن‌ها درخواست داریم که در زمینه اصلاح این محور با ما همکاری کنند و رسالت اجتماعی خود را در حوزه زیربنایی ایفا کنند. وی در ادامه اذعان کرد: بحث تقویت خط‌کشی‌ها در محورها و اصلاح روشنایی‌های راکدمانده هم در دست انجام است.


مهرانی با بیان اینکه وضعیت آسفالت میدان بابا غلام هم در یکماهه اخیر اصلاح شده‌است، اظهار کرد: به دستور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‌ای استان هرمزگان این میدان که در مسیر محور سیرجان قرار دارد و بسیار پرتردد است با روکش آسفالت کامل اصلاح شد و درآینده هم قرار است با همکاری دیگر نهادها زیباسازی هم انجام شود.


وی در پایان گفت: از همه شهروندان خواهش می‌کنم که اگر مواردی را در جاده‌ها مشاهده می‌کنند که نیاز به اقدام فوری یا غیرفوری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دارد با سامانه 141 تماس بگیرند تا همکاران ما در اسرع وقت نسبت به بررسی موضوع اقدام نمایند.

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها