13

مهر

1403


ورزشی

19 آبان 1401 12:29 0 کامنت

امروز و طبق اعلام منابع خبری، ستاره‌هایی از تیم‌های آرژانتین، انگلیس و سنگال جام جهانی قطر را از دست دادند.

       
به گزارش صبح ساحل، طبق اعلام برخی منابع خبری در فاصله کمتر از ۱۱ روز تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برخی ستاره‌های فوتبال این جام را از دست می‌دهند. موضوعی که بیشتر مربوط به حضور این بازیکنان در کوران مسابقات لیگ برتر کشورهای آن‌هاست و به نظر می‌رسد در ساعات منتهی به جام جهانی بازهم شاهد این قبیل خبرها باشیم.

خبر اول امروز مربوط به سادیو مانه سنگالی بود. وی دیشب در مسابقه بایرن‌مونیخ مقابل وردربرمن مصدوم شد و از زمین بیرون رفت.

نشریه اکیپ فرانسه خبر داده که این بازیکن به دلیل مصدومیت از ناحیه تاندون، چند هفته نمی‌تواند بازی کند، بنابراین به‌طورقطعی حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست داده است.

سرمربی سنگال باید روز جمعه فهرست تیمش برای شرکت در این مسابقات را اعلام کند و حالا آلیو سیسه سرمربی این تیم کار دشواری برای یافتن جایگزین مانه در پیش دارد.

تیم ملی سنگال در گروه A با قطر، اکوادور و هلند هم‌گروه است.

بعد از مانه دقایقی پیش باشگاه ویارئال به طور رسمی اعلام کرد که «جیوانی لوسلسو» به دلیل مصدومیت و عمل جراحی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست خواهد داد و نمی‌تواند تیم ملی آرژانتین را همراهی کند.

لوسلسو البته تصمیم داشت که عمل جراحی نکند و به تیم ملی بپیوندد که با مخالفت شدید باشگاه ویارئال و تاتنهام روبه‌رو شد. به نقل از «اوله آرژانتین»، این دو باشگاه به ستاره آلبی سلسته اعلام کردند که اگر به جام جهانی برود، تا زمانی که به تیم بازنگردد حقوقی نخواهد گرفت.

هافبک تکنیکی آرژانتین می‌توانست کمک زیادی به مسی برای قهرمانی کند که باید لیونل اسکالونی چه بازیکنی را جانشین او خواهد کرد.

  

ستاره خط میانی آرژانتین جام جهانی را از دست داد

  

در آخر ستاره تیم هم گروه ایران یعنی انگلیس در شوک فرو رفت. در همین خصوص سایت ghanasoccernet مدعی شد که ریس جیمز پس از گفت‌وگو با گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس در روز سه‌شنبه، تصمیم گرفته شد که مدافع کناری چلسی به اندازه کافی از مصدومیت زانو که ماه گذشته مقابل میلان نصیبش شد، به طور کامل بهبود نیافته است.

جیمز به دبی پرواز کرد تا تحت یک برنامه توانبخشی فشرده قرار گیرد تا شاید برای جام‌جهانی آماده شود و حتی در روزهای اخیر چند تمرین آزمایشی را در زمین تمرینی کوبهام چلسی انجام داد. با این حال، ساوتگیت با توجه به مصدومیت یکی دیگر از راست‌پاهای کلیدی انگلیس (کایل واکر) و کالوین فیلیپس هافبک تیم، تصمیم سختی گرفت و به جیمز گفت که نمی‌تواند ریسک کند و او را در ترکیب ۲۶ نفره خود قرار دهد که روز پنجشنبه اعلام خواهد شد.

افراد نزدیک به جیمز در گفت‌وگو با اسکای اسپورت‌نیوز گفتند که این بازیکن ۲۲ ساله و خانواده‌اش به خاطر از دست دادن جام‌جهانی بسیار ناراحت هستند، اما آن‌ها نیز تصمیم سرمربی انگلیس را درک می‌کنند.

دیدگاه ها (0)
img