12

مهر

1403


ورزشی

21 آبان 1401 10:20 0 کامنت

 هفته هفتم  ليگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان با برتری تیم های ملوان بندرکنگ،  جبل بر شهرو، وحدت گورزانگ و فجر دمیلو به پایان رسید.

    

به گزارش صبح ساحل، در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال هرمزگان ۸ بازی به میزبانی تیم های ، سیبه کوخرد ، بهزیستی جناح، طوفان کوخرد ، ملوان بندرکنگ، اتحاد بندرپل، ستاره انقلاب رودان، جبل برشهرو  و اتحاد روستایی جاسک برگزار شد. در این هفته سیبه کوخرد در خانه با تیم جنوب برکه دوکا پارسیان بازی کرد که این بازی در پایان نود دقیقه بدون گل  به پایان رسید. بهزیستی جناح در زمین اختصاصی خودش با اتحاد دژگان دیدار کرد. برای بهزیستی جناح نیما ناصری و برای اتحاد دژگان محمد حسینی گلزنی کردند. طوفان کوخرد در ورزشگاه تختی بستک از تیم  شناور سازی پی پشت قشم میزبانی کرد و دو تیم یک یک مساوی کردند. برای طوفان کوخرد اسماعیل بامری و برای شناورسازی پی پشت عارف افتخاری گلزنی کردند. ملوان بندرکنگ در خانه به دیدار جنوب بستک رفت. این بازی پر گل ترین بازی لیگ برتر بود و ۱۰ گل از خط دروازه ها عبور کرد. شش گل سهم میزبان تیم ملوان  بندرکنگ بود که حسین دستان هتریک کرد و وحید سعادتمنش، امید مقدسی و هادی زرگر هر کدام یک گل به ثمر رساندند. چهار گل تیم جنوب بستک را دو گل احسان دمی زاده و دو گل دیگر را عبدالله باقی زاده و عادل پالزوان زدند.

اتحاد بندر پل در این هفته به مصاف وحدت گورزانگ رفت که تیم مینابی با تک گل میثم بیلکار به پایان رسید. ستاره انقلاب رودان در ورزشگاه گوربند میناب با فجر دمیلو بازی کرد و دو بر یک مغلوب شد. محمدحسین فولادی برای ستاره انقلاب رودان و محمدرضا بسطامی برای فجر دمیلو دبل کرد.‌ جبل برشهرو در ورزشگاه اختصاصی خودش با فانوس بندر تیاب بازی کرد. این دیدار در پایان نود دقیقه دو بر یک به سود جبل بر شهرو به پایان رسید.

برای جبل برشهرو اصلان رمضانی دو گل و تک گل فانوس بندر تیاب را میثم صادقی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.‌ اتحاد روستایی جاسک تیم بدون باخت گروه شرق در خانه با ثامن کردر بازی کرد و دو تیم به تساوی یک یک رضایت دادند. برای اتحاد روستایی جاسک منصور مرشدی و  برای ثامن  کردر میناب ، عیسی شهدادی گلزنی کردند.

در پایان بازی های هفته هفتم و نیم فصل اول در گروه شرق تیم فانوس بندر تیاب با ۱۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی ایستاد.  اتحاد روستایی جاسک با ۱۳ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت. جبل برشهرو با ۱۲ امتیاز عنوان سومی را کسب کرد.

ثامن کردر میناب و فجر دمیلو با ۱۱ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان های چهارم و پنجم ایستادند. وحدت گورزانگ با ۱۰ امتیاز ششم، اتحاد بندر پل با ۴ امتیاز هفتم و ستاره انقلاب رودان با یک امتیاز هشتم هستند.  در جدول رده بندی گروه غرب اتحاد دژگان و سیبه کوخرد با ۱۲ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان های اول و دوم ایستاده اند. طوفان کوخرد و جنوب برکه دوکا پارسیان با ۱۰ امتیاز و به دلیل تفاضل گل سوم و چهارم هستند. ملوان بندرکنگ با ۸ امتیاز پنجم، شناور سازی پی پشت قشم و  بهزیستی جناح با ۷  امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان های  ششم و هفتم  قرار گرفتند و جنوب بستک با ۴ امتیاز در مکان هشتم ایستاد.

لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در دو گروه غرب و شرق برگزار می شود که در گروه غرب تیم های طوفان کوخرد، بهزیستی جناح ، سیبه کوخرد،  جنوب بستک،  اتحاد دژگان ، ملوان بندرکنگ، جنوب برکه دکا پارسیان و شناور سازی پی پشت قشم و در گروه شرق هم تیم های فانوس بندر تیاب،  وحدت گورزانگ،  جبل بر شهرو، اتحاد روستایی جاسک،  فجر دمیلو، اتحاد بندرپل و ستاره انقلاب رودان با هم رقابت می کنند. در پایان دور مقدماتی این مسابقات دو تیم صدرنشین هر گروه به صورت مستقیم به فینال راه خواهند یافت و از هر گروه هم دو تیم به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان سقوط خواهند کرد.

 فانوس بندر تیاب و اتحاد دژگان صدرنشیان دور رفت شدند

دیدگاه ها (0)
img