13

مهر

1403


ورزشی

01 آذر 1401 10:15 0 کامنت

به مناسبت هفته بسیج، مسابقه شتر دوانی جنوب شرق کشور با شرکت بیست ویک نفر شتر سوار از روستاهای بخش لیردف جاسک وشهرستان زر آباد سیستان بلوچستان در بخش لیردف برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، به همت ناحیه مقاومت بسیج جاسک و با همکاری فرمانداری، اداره ورزش وجوانان و بخشداری لیردف یک دوره مسابقه شتر دوانی جنوب شرق کشور با شرکت بیست ویک نفر شتر سوار از روستاهای بخش لیردف جاسک وشهرستان زر آباد سیستان بلوچستان در بخش لیردف برگزار شد. مراسم اختتامیه و اهدا جوایز این مسابقات مهرانی فرماندار ،دور اندیش معاون سیاسی فرماندار  ،علی نسب فرمانده بسیج، نکویی زاده جانشین بسیج جاسک  ،میرزایی بخشدار لیردف،مرادی ر ئیس اداره ورزش وجوانان ، اعضای شورا  و دهیاران لیردف برگزار شد.

 در این مراسم  علی نسب فرمانده بسیج جاسک گفت: هدف از برگزاری این مسابقات  ایجاد شادابی و نشاط بین مردم و توسعه و گسترش ورزش بومی محلی شتر دوانی در منطقه می‌باشد و  از همه کسانی که در امر برگزاری این مسابقه بسیج را همکاری کردند تشکر می کنم. مهرانی فرماندار جاسک  بیان داشت:  توسعه و گسترش ورزش اصیل شتر سواری باید در دستور کار مسولین باشد.

این مسابقه با شرکت شتر سواران  منطقه جاسک و شهرستان زرآباد سیستان بلوچستان برگزار شد که  حرکت بسیار خوبی بود.

وی گفت: شهرستان‌جاسک می‌تواند در برگزاری مسابقات شتر دوانی کشور میزبان خوبی باشد و این آمادگی را داریم و در آینده با همکاری مسولین و متولیان امر مسابقات شتر دوانی کشور را در شهرستان جاسک برگزار کنیم.

 مهرانی اظهار داشت: مردم از این ورزش اصیل بومی و محلی بخوبی استقبال کردند و جای تشکر  دارد که  زمینه شادابی نشاط و سلامتی مردم فراهم شد در پایان این مسابقات عبدالرحمن کورانی، محمد سالاری و  مراد بی تما به عنوان نفرات  اول تا سوم  شناخته شدند و به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا  شد.

دیدگاه ها (0)
img