12

مهر

1403


ورزشی

26 آذر 1390 18:05 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - تغییر؛ تخصص مسوولان هرمزگانی: «محمدجواد سلطان‌زاده» شهردار بندرعباس پس از 395 روز «علیرضا پاکدامن» مدیرپیشین این سازمان را به دلایل عجیب برکنار و «شهره معظمی گودرزی» مدیرکل پیشین امور بانوان استانداری هرمزگان را با رویکرد فرهنگی به کار گماشت.مهمترین عملکرد مدیرعامل قبلی: پس از کلی تقدیروتشکر از دروپنجره وخیابان و... «پاکدامن» مهمترین عملکردش را تسویه‌حساب 90 درصدی بدهی‌ها فصول گذشته ورزشکاران باشگاه شهرداری دانست. اولویت‌های مدیرعامل جدید:رشد وتوسعه فرهنگ شهروندی با توجه وتمرکز برحوزه فرهنگ‌دینی و حرکت بسوی معرفی‌کردن بندرعباس به عنوان شهر فرهنگی کشوراز مهمترین اولویت‌های گودرزی است. ورزش سردرگم:مهمترین باشگاه فرهنگی ورزشی استان با پوشش 6 تیم لیگ برتری کشور این روزها با چالش تغییر وتحول مدیرعامل مواجه‌اند. تیم بسکتبال بانوان، کاراته، تکواندو و ووشو آقایان، تیم فوتبال لیگ دسته‌اولی کشور، تیم فوتبال شاغل در لیگ ممتاز استان و تیم‌های آمادگی جسمانی وایروبیک، وزنه‌برداری و ... که باحمایت مستقیم این باشگاه در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور می‌یابند دوباره با مشکل بزرگ بلاتکلیفی روبرو شده‌اند این سوال‌ها هم پیش می‌آید که تکلیف مدرسه فوتبال این باشگاه چه خواهد شد؟

موضوع تیم والیبال بانوان که در زمان پاکدامن از لیگ برتر کشور کنار گذاشته شد، به کجا ختم می‌شود؟
پایگاه قهرمانی والیبال این باشگاه راه‌اندازی می‌شود وآیا این فصل و فصل‌های بعد تیم‌های ورزشی این باشگاه وجود خارجی خواهندداشت یا خیر؟ پاسخ این سوالات را باید تا سه ماه آینده عملاً مشاهده کرد.مدیرعامل پیشین:عبدالرضا نادری‌پور نخستین مدیرعاملی بود که با برنامه‌های فوق‌العاده مهم وارد گود شد اما گفتند: شما بروید کنار که جعفر غلامزاده را از اداره تربیت‌بدنی سابق اخراج کردند وباید به اینجا بیاید. با همین برخورد مهران ابراهیمی را جایگزین معاون ورزشی پیشین اداره کل نمودند و سپس سکان هدایت این سازمان را به سیدمحمد موسوی دادند وپس از آن علیرضا پاکدامن همه‌کاره شد وحالا هم این مسوولیت به شهره معظمی گودرزی سپرده شده است وفردا نمی‌دانیم چه کسی براین صندلی تکیه بزند؟
ناگفته‌های پاکدامن: سازمان را رها نمی‌کنم،علیرضا پاکدامن پس از خداحافظی از این سازمان درگفت‌وگوی اختصاصی با صبح‌ساحل ناگفته‌هایش را مطرح کرد. وی ابتدا ابراز نمود تغییر وتحولات معمولاً هست امامعتقدم که باید به مدیران بخصوص دربخش ورزشی وقت بیشتری بدهند.پاکدامن با اشاره به اینکه درنیم‌فصل رقابت‌های ورزشی سال گذشته به این سمت منصوب شده بودگفت: برای این فصل تلاش کردیم که تیم‌های ورزشی خوب بسته شود به همین دلیل تیم ووشو این باشگاه درلیگ برتر کشور اول است،‌تکواندو همین شرایط رادارد، جایگاه تیم فوتبال دسته‌اولی خوب است، تیم فوتبال شهرداری نوین درجای دوم لیگ ممتاز توپ می‌زند، بسکتبال بانوان در شرایط بسیارخوبی قرار دارد وجایگاه کاراته هم مناسب بوده و مدرسه فوتبال شهرداری مقام اول استان را کسب نموده است. مدیرعامل پیشین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری درپاسخ به خبرنگارما که دلیل برکناری‌اش با این کارنامه موفق چه بوده اظهارکرد: دلیل خاصی نداشت شاید خانم گودرزی توانمندی بیشتری دارد.پاکدامن درباره حجم انتقادات مبنی براز دست رفتن امتیاز تیم والیبال شهرداری در لیگ برتر کشور ابرازداشت: من با والیبال مخالف نبودم بلکه با نوع تیمداری به این شکل که یک مربی وتیم از تهران به هرمزگان بیایند وفکر کنند که ما اسپانسرشان هستیم و هیچ دخالتی هم نتوانیم درکارشان انجام دهیم مخالف بودم به همین دلیل به پیشنهاد حضور یک تیم شیرازی با این شرایط مخالفت کردم ولی موضوع مدرسه قهرمانی والیبال این باشگاه با حضور مربی خارجی همچنان درحال پیگیری است. وی درپایان به این سوال که مگر شما هنوز هم دراین سازمان هستید گفت: من سازمان را رها نمی‌کنم ودرکنار مدیرعامل جدید خواهم ماند وهرکاری که بخواهند انجام خواهم داد.اخرین خبر ها حاکی از ان است که پاکدامن در شهرداری مرکزی مشغول به کار شده است.
گودرزی: انشاءا... دربخش ورزش با مشکل برنمی‌خورم
شائبه ایجادشده دربین اهالی ورزش مبنی‌بر به چالش افتادن ورزش باشگاه شهرداری با حضور یک بانو درمسوولیت مدیرعاملی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری موضوعی بود که درآغاز کار با شهره معظمی گودرزی هم‌صحبت شویم.این بانوی فرهیخته ابتدا ابراز نمود: برنامه‌هایم به طورکلی همانطور که درجلسه معارفه‌ام گفتم با محوریت دین درزمینه فرهنگ شهروندی پیگیری خواهد شد وتلاش داریم از ظرفیت‌های موجود در بخش ورزش وفرهنگ شهربندرعباس استفاده بهینه ببریم. وی در پاسخ به این پرسش که دربخش ورزش با مشکل مواجه نمی‌شوید گفت: باتوکل به خدا این مسوولیت را قبول کرده‌ام وانشاءا... با مشکلی هم برنمی‌خوریم. وی از بررسی وضعیت تیم حذف شده والیبال شهرداری بندر عباس در لیگ برتر کشور هم گفت. گفتنی است خانم گودرزی اعلام کرد: همه مباحث را مطالعه می‌کنم وتا یک هفته آینده ریزبرنامه‌هایم را درحضور خبرنگاران می‌گویم.
سلطان‌زاده : ورزش باشگاه شهرداری آسیبی نمی‌بیند
شهردار بندرعباس که با انتخاب یک خانم‌ دراین مسوولیت پاسخ خبرنگاران را نیز آماده دارد درگفت‌وگوی اختصاصی با صبح‌ساحل مبنی بر مشکلات پیش‌رو در بخش ورزش این سازمان گفت: گودرزی برنامه‌ریزی ، هدایت و کنترل تیم‌های ورزشی را نیز با استفاده از معاونت ورزشی و مدیران تیم‌ها به خوبی انجام می‌دهد. محمدجواد سلطان‌زاده داشتن دغدغه را ضرورت امر دانست و توضیح داد یک خانم هم می‌تواند نگاه ورزشی داشته باشد والزامی ندارد که درمیادین ورزشی حضور پیدا کند. وی درپایان گفت: ورزش باشگاه شهرداری انشاء ا... آسیبی نمی‌بیند.

تگ ها:

دیدگاه ها (0)
img