سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد:

اعتبار 6 هزارمیلیاردی برای بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی از این پروژههای مهم استانی راه اندازی بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس است و برای تکمیل این بیمارستان نیاز به اعتبار 6 هزار میلیارد ریالی است.

 

دکتر غلامعلی جاودان در گفتگو با خبرنگاران ادامه داد که این پروژه در سه بلوک ساختمانی با زیربنای ۵۶ هزار مترمربع در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۶۸ درصد پیشرفت داشته که در صورت تأمین اعتبار موردنظر تا دهه فجر سال آینده آماده بهره برداری میشود.

وی این تأمین اعتبارات را از محل سفر ریاست جمهوری و ۲۰۰ میلیارد تومان وام بانک رفاه ذکر کرد.جاودان با اشاره به پی گیری ۴ پروژه بزرگ در حوزه زیرساختی تصریح کرد: این طرحها شامل بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس، بیمارستان نفت ستاره در محوطه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، بیمارستان کودکان و بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی میناب است.

وی یادآور شد:بیمارستان کودکان بندرعباس نیز ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در پنج طبقه و ۹ هزار مترمربع ساخته توسط پالایشگاه بندرعباس ساخته می شود و امیدواریم تا پایان سال جاری تکمیل و تحویل داده شود. جاودان گفت:بیمارستان نفت ستاره در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس هم حدود ۵۰ درصد پیشرفت دارد که اکنون بعد از مدتی توقف از سر گرفته شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از پیشرفت فیزیکی 55 درصد بیمارستان 160 تختی میناب در 18هزار و ۵۰۰ زیربنا سخن گفت که تا هفته دولت سال آتی به بهرهبرداری میرسد.

دکتر جاودان به خرابی دستگاه MRI بیمارستان شهید محمدی گریزی زد و ادامه داد: دستگاه MRI جدید برای بیمارستان شهید محمدی خریداری شده و طی یک ماه آتی این دستگاه جهت خدمات رسانی به مردم استان راه اندازی میشود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها