رقابت‌های لیگ ووشو پسران

تلاش و پدیدآوران در صدر جدول رده بندی ایستادند



هفته‌های اول و دوم  رقابت‌های لیگ ووشو پسران نونهال و نوجوانان استان ، جام سردار  شهید حاج قاسم سلیمانی در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، دیدارهای  هفته‌های اول و دوم رقابت‌های لیگ ووشو پسران با شرکت ۸ تیم در سالن اختصاصی ووشو سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بندرعباس برگزار شد.
در این مسابقات  صدرا خشنود بازیکن نونهال تیم هیأت ووشو شهرستان بندرلنگه از سوی شورای فنی مسابقات به عنوان فنی‌ترین بازیکن معرفی شد.
در هفته‌های اول و دوم این دوره از رقابت‌ها در گروه الف
تیم تلاش با دو  برد و کسب شش امتیاز امتیاز و تفاضل ۱۴+ اول شد. تیم هیات ووشو شهرستان میناب با دو  بازی و  یک باخت با سه  امتیاز و تفاضل ۴+ در مکان  دوم ایستاد. تیم جنگجویان ووشو با دو  بازی، یک برد و یک باخت و با سه  امتیاز و تفاضل ۱+ سوم شد.
باشگاه آبفا با دو بازی و  دو  باخت در مکان چهارم قرار گرفت.  در گروه ب ، تیم پدیدآوران با دو  بازی، دو  برد و شش  امتیاز و تفاضل ۱۴ + عنوان نخست را در اختیار دارد. تیم شهید محمد بهرامی حاجی‌ آباد با دو بازی، یک برد، یک باخت و سه  امتیاز و تفاضل ۱۰ + در مکان دوم
ایستاده است. تیم هیات ووشو بندرلنگه با دو  بازی، یک برد و یک باخت و با سه  امتیاز سوم و تیم هیات ووشو شهرستان رودان با دو  بازی، دو  باخت و  تفاضل ۲۰ - چهارم است.  هفته‌های سوم و چهارم این رقابت‌ها شانزدهم  دی‌ماه سال جاری در بندرعباس برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها