تردد شناورهای مسافری به جزیره قشم و هرمز از سر گرفته شد



مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید حقانی بندرعباس گفت: تردد شناورهای مسافری به جزیره قشم و هرمز از ساعتی پیش از سر گرفته شد.

    

به گزارش صبح ساحل، محمد احمدی زاده مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید حقانی بندرعباس ظهر امروز گفت: وزش باد شدید صبحگاهی سبب شده بود تا تردد شناورهای مسافری از بندرعباس به جزایر قشم و هرمز و بالعکس متوقف شود.

وی عنوان کرد: از ساعتی پیش با مساعدشدن شرایط جوی و دریایی، تردد شناورهای مسافری در این مسیر از سر گرفته شده است.

به گفته احمدی زاده، شماره تلفن گویای 0763111 همواره در دسترس عموم مردم برای اطلاع از وضعیت تردد شناورهای مسافری از بندرعباس به قشم و هرمز است.

همچنین در همین زمینه هواشناسی هرمزگان نیز اعلام کرد: با تقویت سامانه پرفشار در برخی نقاط استان ناپایداری های جوی و دریایی مورد انتظار است و با وزش بادهای نسبتا شدید شمال شرقی در تنگه هرمز، شرق خلیج فارس و بخش‌هایی از دریای عمان، وضعیت دریا نسبتا مواج و سبب اختلال موقتی در ترددهای دریایی خواهد شد. سرعت وزش باد در نقاطی از تنگه هرمز به بیش از ۳۰ نات و ارتفاع امواج به بیش از ۲ متر خواهد رسید.

این شرایط تا پایان هفته در ساعات صبح تا ظهر تداوم خواهد داشت. لذا توصیه می شود ضمن خودداری از تردد شناورهای سبک و صیادی طی این ساعات، تمهیدات لازم در بنادر و اسکله‌های استان صورت گیرد. 

احمدی زاده مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید حقانی از شهروندان خواست تا در زمان محدودیت تردد، مسافران از انجام سفر با شناورهای غیرمجاز خودداری کرده و صرفا از شناورهای ایمن موجود در بندر استفاده کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها