13

مهر

1403


اجتماعی

01 دی 1401 17:08 0 کامنت

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف محموله ۱۳۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در مرز‌های آبی شهرستان میناب خبر داد.

       
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ " بهادر اسماعیلی" در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان سوخت و با توجه به پیامد‌های مخرب وتاثیرگذار پدیده قاچاق براقتصاد کشور، برخورد قاطع با باند‌ها وشبکه‌های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستورکار مرزبانان قرارگرفت.

وی در ادامه از کشف محموله سوخت قاچاق و دستگیری تعدادی از قاچاقچیان سوخت در مرز‌های آبی شهرستان میناب خبرداد و افزود: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی و با تلاش‌های شبانه روزی وفعالیت بی وقفه مرزبانان پایگاه دریابانی میناب، طی عملیاتی مشترک با مرزبانان دریابانی قشم تعدادی از قاچاقچیان سوخت که اقدام به قاچاق می‌کردند را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان بیان داشت: با اقدام به موقع مرزبانان و طی عملیاتی غافلگیرانه، یک شناور توقیف و ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲۷ میلیارد ریال نیز کشف شد.

سردار"اسماعیلی" خاطرنشان کرد: دراین رابطه ۲ نفر دستگیر واقدامات قانونی ازطریق مراجع قضائی درحال پیگیری است.

وی با اشاره به برشمردن خسارات جبران ناپذیر قاچاق برپیکره اقتصادی واجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: مرزبانان با عزم جدی خود برای مبارزه باپدیده سازمان یافته قاچاق اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه را درمناطق ساحلی و دریایی را نخواهند داد.

دیدگاه ها (0)
img