سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

سقوط تریلر بر روی خودروی سواری، ۶ کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت



سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از جان باختن ۶ نفر در حادثه سقوط یک دستگاه تریلر بر روی یک خودروی سواری در محور رودان به منوجان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از تسنیم، «فاطمه نوروزیان»، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: متاسفانه عصر امروز در اثر بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، در محور رودان به منوجان و قبل از تونل منوجان گزارش وقوع یک فقره تصادف به مرکز اورژانس ارسال شد. 

وی افزود: بلافاصله تیم‌های اورژانس در کنار تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام و اقدامات مورد نیاز برای حادثه دیدگان آغاز شد. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این حادثه به علت لغزندگی جاده بر اثر بارش رخ داده و طی آن یک دستگاه تریلر بر روی یک خودروی سواری عبوری سقوط می‌کند که به کشته و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنان منجر شد.

وی تصریح کرد: در اثر این تصادف 6 نفر جان خود را از دست داده و 2 نفر نیز مصدوم شدند که مصدومان بلافاصله به بیمارستان شهرستان رودان انتقال داده شدند و در حال دریافت خدمات درمانی هستند. 

نوروزیان گفت: اطلاعات تکمیلی این حادثه ناگوار در دست بررسی است و به محض نهایی شدن اطلاعات جان باختگان و مصدومان اعلام خواهد شد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها