برنامه‌ریزی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس آغاز شد



مدیرکل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: برنامه‌ریزی این اداره کل برای ارائه خدمات سفر در قالب ستاد اسکان میهمانان نوروزی در این استان آغاز شده است.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، «محمدخلیل عسکری»، مدیرکل آموزش و پرورش فارس دوشنبه در جلسه ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: باتوجه به تفویض اختیاری که ازسوی استانداری درخصوص اسکان میهمانان نوروزی به آموزش و پرورش شده است، تلاش ما نسبت به گذشته باید مضاعف باشد.


مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز ضرورت دارد آمادگی‌ها برای پذیرش میهمانان از اسفندماه انجام شود.

عسکری با بیان اینکه پیوست فرهنگی باید در همه فعالیت‌های ستاد اسکان گنجانده شود، گفت: با توجه به رسالت اصلی آموزش و پرورش در موضوع فرهنگ سازی در جامعه، اولویت اول ما کار فرهنگی است و پیوست فرهنگی باید در همه فعالیت‌های ستاد اسکان گنجانده شود.عسکری با اشاره به اینکه درآمد زایی از طرح اسکان مهمانان نوروزی در دستور کار نیست، گفت: تخفیف لازمه حتی الامکان به مسافرین به ویژه در مواردی که دانش آموز به همراه خانواده است داده شود.

وی بر تسهیل‌ دسترسی مسافران به محل‌های اسکان در سراسر فارس تاکید و عنوان کرد: باید تلاش کنیم با پیش بینی سامانه های الکترونیکی و به روز رسانی آنها دسترسی میهمانان را آسان کنیم.


عسکری ادامه داد: تلاش ما باید در مسیر ارائه خدمت بیشتر به مسافرین باشد و ضروری است امرنظارت دقیقا انجام شود. وی اظهار کرد: در طرح اسکان نوروزی معلم، در هر کجا و با هر شرایطی تکریم شود بنابراین هرچند تکریم همه میهمانان نوروزی در دستور کار ما قرار دارد اما اولویت ما دانش آموزان، معلمان و خانواده های فرهنگی است.


مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: بر اساس آمار و ارقام سال‌های اخیر، استان فارس میزبان بیشترین میهمانان نوروزی در سطح کشور بوده و مدیریت این حجم از میهمانان نوروزی نیازمند تلاش‌های مضاعف است و امیدواریم بتوانیم میزبانی در خور شأن استان فارس داشته باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها