معاون دانشگاه علوم پزشکی استان:

۱۶ مرکز نمونه‌گیری کرونا در هرمزگان فعال شد



معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: باتوجه به ورود سویه جدید کرونا به کشور و احتمال شروع موج جدید، تعداد مراکز فعال نمونه گیری کرونا در استان به ۱۶ مرکز رسید.

 

به گزارش صبح ساحل، دکتر رضا صفری با اعلام این خبر افزود: در هر شهرستان در شیفت صبح یک مرکز نمونه گیری کووید فعال وجود دارد که درحال حاضر در شهر بندرعباس نمونه گیری در مرکز جامع سلامت توحید در ساعات اداری انجام می شود و در روزهای آینده نیز مرکز جامع سلامت ۲۲ بهمن جهت نمونه گیری کووید راه اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: هم اکنون تمامی مراکز نمونه گیری کووید در ساعت اداری فعال هستند و در صورت نیاز و افزایش بار مراجعات برای ارائه خدمات بهتر در خصوص نحوه ساعات کاری به صورت ۲ شیفته تصمیم گیری خواهد شد.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: واکسیناسیون گروه‌های تعیین شده در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های بهداشتی سطح استان هرمزگان در ساعات کاری امکان پذیر است.

صفری یادآور شد: پس از ابلاغ وزارت متبوع در خصوص تاکید دُز یادآور، در استان هرمزگان تاکنون ۶ هزار و چهار نفر به مراکز جامع سلامت مراجعه کرده و تزریق دُز یادآور داشته اند.

 

گفتنی است که بر اساس جدیدترین رنگ بندی کرونا در هرمزگان، تنها شهرستان بستک در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد. دیگر شهرستان‌های استان نیز در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها